عاجل
الجمعة 24 مايو 2024 الموافق 16 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

برلنتي عامر تفجر مفاجأة جديدة عن سعد الصغير: رجع لشمس الرقاصة وفرحت إنه بعد عني

سعد الصغير وبرلنتي
سعد الصغير وبرلنتي عامر

فجرت الراقصة برلنتي عامر سر جديد من أسرار زوجها سعد الصغير، مشيرة إلى أنه عاد لـ طليقته الأولى الراقصة شمس رغم اتهامها له بـ قتل طفلها.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات جيديدة لـ برلنتي عامر بشأن سعد الصغير

برلنتي عامر: رجع لـ شمس الرقاصة والحمدلله إنه بعد عني

كتبت برلنتي عامر عبر صفحتها الرسمية بموقع التواصل الإجتماعي “فيسبوك”: “ سعد رجع لشمس الرقاصة ولسة راجع من عندها من تركيا يوم ما سافر تونس وانا شخصيا فرحت علشان يبعد عني بالمصايب بتاعته دي، نا يبعدك لحد كدة بس لسة هنكمل في الجزء التاني البيت بقي والعيال وكدة يعني وهسيب الموضوع كلة ليكم ولسة مكاملين إنهاردة كفاية كدة فاصل ونواصل”.

منشور برلنتي عامر

الراقصة شمس تفتح النار على سعد الصغير

وسبق وأن نشرت برلنتي عامر فيديو لـ الراقصة شمس تتهم فسه سعد الصغير بـ اهانتها وقتل ابنتها، اذ قالت في الفيديو: أنا كنت متجوزة سعد الصغير من 7 سنين.. ضربني وظلمني وبهدلني وخطفني من إسكندرية للقاهرة، ومضاني إيصالات أمانة وقتل بنتي.. كنت حامل في 6 شهور فيها.. خدني بالعافية من إسكندرية للقاهرة في فيلته اللي في حي الأشجار ومضاني على إصالات أمانة.

وتابعت: مضاني على عقد جواز بيقول أنه اتجوزني وملمسنيش وصورني عريانة.. ووداني المستشفى الساعة 3 بليل وعملي العملية بالعافية وكانت قضية كبيرة وانتازلت تحت التهديد.

زواج سعد الصغير من برلنتي عامر وهجومها على زوجته الأولى

كانت أعلنت برلنتي عامر زواجها من سعد الصغير في  شخر إبريل من عام 2021، الأمر الذي تسبب في أزمة قوية بينها وبين زوجة سعد الصغير الأولى، اذ بدأت بعدما قالت برلنتي عامر في فيديو: بنا يخليك ليا يا جوزي.. على العموم الست المحترمة اللي انا شخصيا بحبها طنط أم محمود مرات سعد الأولي بتبعت ناس تشتمني علي العموم أنا عمر ما حد شتمني هنا وبتقول كلام غريب جدا حسبي الله ونعم الوكيل، ومن هنا بدأت برلنتي في الخروج إلى النور مع زوجها سعد الصغير.

تابع موقع تحيا مصر علي