عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

عنبة: فكرت في الاعتزال كتير واللي بيرجعني جمهوري والناس اللي بتحبني

عنبة
عنبة

كشف مطرب المهرجانات الشعبية الشهير بـ عنبة، عن تفكيره في الاعتزال لمرات عديدة، مشيرا إلى أن جمهوره ومحبيه هم من يمنعوه عن ذلك القرار.

تحيا مصر في ذلك التقرير كشف عنبة عن نيته في الاعتزال

عنبة يعلن نيته في الاعتزل

كتب عنبة عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، من خلال خاصية “ستوري”: أنا فكرت في الإعتزال أكتر من مرة، واللي بيرجعني عن القرار الناس اللي بتحبني.. وزي مهما معايا أنا معاهم مش عارف أقولكم ايه.

منشور عنبة

عنبة في مجال التمثيل إلى جانب يسرا

هذا ويخوض مطرب المهرجانات عنبة تجربته التمثيلية الأولى من خلال مسلسل “حمدالله على السلامة”، التي تخوض به يسرا السباق الرمضاني هذا العام 2023، وروج عنبة لـ دوره في المسلسل فكتب عبر حسابها الرسمي بموقع انستجرام: أقوى مسلسل في رمضان استنوني في اول بطولة ليا .. توقعاتكم إيه؟.

ويعد مسلسل حمدالله على السلامة من بطولة مايان السيد، شيماء سيف، ولأول مرة مطرب المهرجانات الشعبية “عنبة”، والعمل من تأليف: محمد ذو الفقار وإخراج: عمرو صلاح.

أخر أعمال عنبة الغنائية

يذكر، أن أخر أعمال عنبة طرح أغنية “فاير”، بالتعاون مع صديقه مطرب المهرجانات عصام صاصا، والتي أتت كلماتها: حياتى زى فيلم احداثه هم ودور الضحيه كان دورى ابن حلال مصفي طب مين في صفي انا مش مع حد انا بطولي فاكر عمرى ما انسا فى دماغى ليستا كاتب فيها الى كسرونى بكره الدنيا تضحك الزهر يلعب وهتيجو تتلزقولي هولعها اون فاير فاير انا العو فامبير باير ياه انا خطر خطر مابشوفش حد اعذروني اللي فات حاجه واللي جي حاجه حضر الأن ملك السعاده ظابط الاداء بكل شياكه اغيب واجى اجمد بزياده مش معنى انى هديت يبقا اتهديت لا ده انا غايب بمزاجى طب اركنو ده انا جيت اقعدو فى البيت انا راجع اقرفكم تانى بغيب مهما اغيب وفى رجوعى ديب بسن انا على كله نابى جايه معاك تخيب حبيبى كخ عيب هتتعب معايا تلاشانى الى انت نفسك تعديه انا مستنيك فى الى بعديه اخرك تلمحنى من بعيد بس تبقا صحبى مستحيل ياااه هتاخد منى بالرجل ياااه هتاخد خبطه ع الهيد ياااه هتاخد زى ماتحب بس متاخدنيش الوش الى اشترتهم بالغالى دول باعو فيا بأرخص سعر فا متزعلوش من افعالى.

تابع موقع تحيا مصر علي