عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

"قررت أنا اللي اجيب 29 هدية".. هنا الزاهد تحتفل بعيد ميلادها مع أطفال مستشفى 57357

هنا الزاهد مع أطفال
هنا الزاهد مع أطفال مستشفى 57357

حرصت الفنانة هنا الزاهد على الاحتفال بعيد ميلادها الـ 29 بطريقتها الخاصة، وذلك مع الاطفال في مستشفى 57357 لسرطان الأطفال.

تحيا مصر يرصد لكم احتفال هنا الزاهد بعيد ميلادها

ونشرت الفنانة هنا الزاهد فيديو لها عبر حسابها بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام وظهرت أثناء تحضيرها لهدايا للطفال وزيارتها للمستشفى وقالت هنا في بداية الفيديو: انهارده يوم 1/5 عيد ميلادي كنت بحتفل بيه مع اهلي وصحابي ويعملولي مفاجأة وبعمل نفسي مش عارفة بس أنا المرادي قررت أحتفل بيه بشكل مختلف.

هنا الزاهد مع أطفال مستشفى 57357

وظهرت هنا وهي ترقص مع الأطفال وتلتقط الصور التذكارية معهم وعلقت على الفيديو: انهاردة بقيت ٢٩ سنة اخر سنة في العشرينات قررت انه يبقى مختلف و سنة جديدة عليا.

وأضافت:  قررت محدش يجيبلي اي هدية و انا اللي اجيب السنادي ٢٩ هدية. قضيت اجمل يوم في ٥٧٣٥٧  احتفلت معاهم بعيد ميلادي.

هنا الزاهد مع أطفال مستشفى 57357

وتابعت: انتوا اسعدتوني يمكن اكتر بكتير م انا اسعدتكوا طاقة ايجابية رهيبة حسيت بيها انهاردة. ربنا يسعد قلبكوا زي م فرحتوني.. ياريت تروحوا تزوروا الاطفال هناك مش بس هتبسطوهم انتوا كمان هتتبسطوا زيي انهاردة.

هنا الزاهد تكشف حقيقة اعتذارها عن فيلم تاج

وسبق وكشفت الفنانة هنا الزاهد حقيقة اعتذارها عن المشاركة في فيلم الفنان تامر حسني الجديد "تاج"، وذلك بعد انتشار أخبار عن اعتذارها عن المشاركة في الفيلم، وكتبت هنا الزاهد عبر خاصية ستوري على حسابها بموقع تبادلالصور والفيديوهات انستجرام: الأخبار اللي بتنزل على اعتذاري عن فيلم تامر حسنى الجديد غير صحيحة للأسف أنا متعرضش عليا الفيلم من الأساس كنت محظوظة إنى اشتغلت في فيلم (بحبك) اللي خدت عليه لحد دلوقتى جائزتين.

فيلم بحبك

وكانت قد تألقت الفنانة هنا الزاهد في دورها في فيلم بحبك، والذي كان يقوم ببطولته الفان تامر حسني، شهد الشاطر، فرح الزاهد، هنا الزاهد، أحمد عزمي، عمرو صحصاح، هدى المفتي، حمدي الميرغني، ومن تأليف وإخراج تامر حسني.

أحداث فيلم بحبك

 وكانت تدور أحداث الفيلم حول حياة شاب يخوض قصتي حب، ويتخبط في حياته بين فتاتين، ويقع في حيرة بينهما بعد عودة حبيبته القديمة لحياته قبل زواجه من أخرى بأيام، والتي اختفت لظروف مرضية دون علمه، ويظهر اختلاف مدى صدق التعبير عن الحب بين الرجل والمرأة.

 

تابع موقع تحيا مصر علي