عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد تحقيقه 381 جنيها أمس.. فيلم هاشتاج جوزني مهدد بالخروج من السينمات

هاشتاج جوزني
هاشتاج جوزني

حقق فيلم هاشتاج جوزني لـ النجمين الشابين أمير المصري، ومايان السيد إيردات ضعيفة في السينمات بـ مساء أمس الأحد، ما وضعه في قائمة المهددين بالخروج من منافسة أفلام دور العرض.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير إيرادات فيلم هاشتاج جوزني لـ أمير المصري ومايان السيد

إيرادات هاشتاج جوزني

جني فيلم هاشتاج جوزني في مساء أمس الأحد إيرادات بلغت 381 جنيها فقط، وهي إيرادات هزيلة مقارنة بما كان يحققه العمل في الأيام السابقة ومقارنة بالأفلام المعروضة في السينمات بشكل عام.

ويعد فيلم هاشتاج جوزني من بطولة أمير المصري، مايان السيد، ريهام الشنواني، صابرين، بيومي فؤاد، إسلام إبراهيم، ويشارك في العمل أيضا المطرب أبو والمطرب أحمد سعد.

قصة فيلم هاشتاج جوزني

وتدور قصة فيلم هاشتاج جوزني حول فارس، الذي يجسده الفنان أمير المصرى شاب يعيش قصة حب مع مايان السيد، ويواجهان العديد من الصعوبات حتى يتم التخلص منها وإتمام الزواج في نهاية الأحداث، وتدور القصة في إطار رومانسي كوميدي.

أغنية أنا ليه بداري

وكان قد غنى المطرب أحمد سعد تتر فيلم “هاشتاج جوزني”، الذي أتت كلماته: انا ليه بداري أداري أداري حبي ليها ايه ليه مقولش عادي عادي عادي ع الي بحس بيه انا ليه بداري أداري أداري حبي ليها ليه ليه مقولش عادي عادي عادي ع الي بحس بيه ليه حاجات جوايا مخوفاني هخاف من إيه وليه في إيه أكثر من حبي ليها عشان أراهن عليه ليه حاجات جوايا مخوفاني هخاف من إيه وليه في إيه أكثر من حبي ليها عشان أراهن عليه أنا بنسى وأنا قدام عينيها كل كلامي ليه ليه بقول هقول عن حبي ليها وأرجع في كلامي ليه أنا بنسى وأنا قدام عينيها كل كلامي ليه ليه بقول هقول عن حبي ليها وأرجع في كلامي ليه ليه حاجات جوايا مخوفاني هخاف من إيه وليه في إيه أكثر من حبي ليها عشان أراهن عليه ليه حاجات جوايا مخوفاني هخاف من إيه وليه في إيه أكثر من حبي ليها عشان أراهن عليه انا ليه بداري أداري أداري حبي ليها ليه ليه مقولش عادي عادي عادي ع الي بحس بيه.

تابع موقع تحيا مصر علي