عاجل
الخميس 28 مارس 2024 الموافق 18 رمضان 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

رامي صبري يطرح أغنية جديدة بعنوان "فاكر نفسك هدية".. تعرف على كلماتها

رامي صبري
رامي صبري

طرح المطرب رامي صبري منذ قليل أغنية جديدة له تحمل اسم "فاكر نفسك هدية" ضمن أغاني ألبومه الجديد "معايا هتبدع"، وذلك عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي "يوتيوب".

تحيا مصر يرصد تفاصيل أغنية رامي صبري الجديدة

وتعتبر أغنية "فاكر نفسك هدية" من كلمات أحمد علي موسى، ألحان مدين، توزيع ومكس وماستر جلال حمداوي، وتقول كلماتها: “عنها المركب مامشيت تغرق وانا هبقى راضي وفارقني مع السلامة مش فارقة يعني عادي خد بس الباب في إيدك لو خارج من حياتي واتأكد وانت ماشي إن الباب اتقفل”.

كلمات أغنية “فاكر نفسك هدية”

 مبروك طوبتك رميتها وياك مفيش أمل خليت البعد عنك على قلبي زي العسل فاكر نفسك هدية مبعوتة من السما وانت أذية وأسية .. زيك زي العمى والله يكون في عونه اللي تكون من نصيبه واتعود من الليلة دي تسمع مني الحقيقة وانسى أطبطب وادادي أو اجاملك لو دقيقة من الليلة دي المعاملة وياك ودي الطريقة كتر خيري إني صابر طول الوقت اللي فات لو واحد تاني غيري كان سابك من سكات أو بدري ياعيني بدري كان اتجنن ومات".

رامي صبري يطرح “حبينا”

وفي وقت سابق، طرح المطرب رامي صبري أغنية جديدة له بعنوان “حبينا” ضمن أغنيات ألبومه الجديد “معايا هتبدع”، وذلك عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي “يوتيوب”.

وتقول كلمات الأغنية: “حبينا واتحبينا والليلة غالية علينا تعالى يالا بعيد ع العين حبيبي تيجي نختفي ليلتين… حبينا واتحبينا والليلة غالية علينا تعالى يالا بعيد ع العين حبيبي تيجي نختفي ليلتين… حبيبي يالا يالا وسيبلي نفسك يالا وغني مع قلبي غناه يالا لا يالا لا لا حبينا واتحبينا".

"ليالي ياليالي خدينا ياليالي خدينا على دنيا العشاق أنا بقالي زمان مشتاق ليالي ياليالي خدينا ياليالي خدينا على دنيا العشاق أنابقالي زمان مشتاق حبيبي يالا يالا وسيبلي نفسك يالا وغني مع قلبي غناه يالا لا يالا لا لا حبينا واتحبينا والليلة غالية علينا تعالى يالا بعيد ع العين حبيبي تيجي نختفي ليلتين”.

تابع موقع تحيا مصر علي