عاجل
الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

فيفي عبده: طلبت الطلاق من جوزي بسبب نمر وكل الرجالة خاينين

فيفي عبده
فيفي عبده

وجهت الفنانة فيفي عبده عدة نصائح للسيدات، كما روت تجربتها مع الإجهاض، وتحدثت عن طلبها الطلاق من زوجها لموقف غريب.

تحيا مصر يرصد لمن تصريحات فيفي عبده

وقالت فيفي عبده خلال استضافتها في برنامج كتاب الشهرة التي يقدمه الإعلامي علي ياسين وذلك عبر قناة الجديد: كل الرجالة بتخون وتقول هل من مزيد.

فيفي عبده توجه نصائح للسيدات 

ووجهت نصيحة للسيدات وقالت:إوعي الراجل يروح من إيدك لو جوزك لقطة وكويس، وراجل أبو ولادك، وكسبتيه من الزمن المنيل اللي إحنا فيه.

وتابعت: إعملي نفسك مش عارفة، وإوعي تسمعي كلام الناس وكذبهم، ولازم تشوفي بنفسك وتبقي كسرتي عينه، لكن لما تطلبي الطلاق هيقول مع السلامة ويروح للست التانية.

فيفي عبده تكشف تفاصيل اجهاض حملها

كما كشفت فيفي عبده أنها لجأت لإجهاض حملها في مرحلة مبكرة من حياتها، وذلك رغم الحب الذي جمع بينها وبين زوجها في ذلك الوقت، وقالت فيفي عبده: "كنت بحب جوزي وحملت منه، لكن نزلت البيبي".

وردا على سؤال هل أنت مع الإجهاض؟ قالت فيفي: "أنا مش مع الإجهاض لكن كنت مضطرة، كنا في بداية حياتنا، ومقدرش أخسر حياتي أو أكون سبب يخسر حياته.

فيفي عبده: طلبت الطلاق من جوزي بسبب نمر

كما روت الفنانة فيفي عبده تفاصيل تجربة مرعبة عاشتها في كينيا، أثناء قيامها برحلة سفاري برفقة زوجها وشريكه وزوجته، وقالت: لبست هدوم السفاري، وجوزي وصاحبه ومراته أخذوا البنادق وراحوا يصادوا غزال، لكن أنا طلبت أنتظر في العربية لإني مش جريئة".

فيفي عبده: جوزي بدل ما يضرب الغزالة بالبندقية ضرب نفسه 

وتابعت: الشخص المسئول عن حراستي مكنش معاه بندقية وكان معاه عصايه وصرخت ورجعوني مكاني في الطيارة الهليكوبتر، وجوزي رجع بينزف من مناخيره، لإنه بدل ما يضرب الغزالة بالبندقية ضرب نفسه.

وتابعت: "طلبوا مني أنتظر في الشاليه وقفلوا الباب، وفجأة نمر نط من الشباك عندي، وكان النمر أكل صاحبه في نفس السنة، وقلبي وقف لكن عشان أنا راقصة ورياضية نطيت فوق مكان عالي النمر مقدرش يوصل له، ولما رجعت مصر طلبت الطلاق.

تابع موقع تحيا مصر علي