عاجل
الجمعة 03 فبراير 2023 الموافق 12 رجب 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

رسوم التحويل من اورنج كاش لأي محفظة

تحيا مصر

أعلنت اورنج عن رسوم التحويل لأي محفظة إلكترونية، ضمن خدمات اورنج المختلفة خاصة أن محفظة اورنج كاش يستخدمها شريحة كبيرة من العملاء، ويقدم تحيا مصر كافة التفاصيل عن محفظة اورنج كاش.
 

ارونج كاش


اورنج كاش  يمكن من خلالها التحويل لأي محفظة في مصر من مكانك بكل آمان، أول عملية تحويل خلال الشهر لأي محفطة في مصر بتكون مجاناً لو مبلغ أقل من 2000 جنيه، و لو المبلغ 2000 جنيه أو أكقر، أو لو أي عملية تحويل قادمة خلال نفس الشهر؛ تكون بـ 1 جنيه لو بنحول لمحافظ اورنج، و 0.5% لأي محفظة أخرى بحد أقصى 15 جنيه.


وتفاصيل اجراءات لتحويل مبلغ عن طريق محفظة اورنج كاش


-  يتم عن طريق تليفونك باستخدام الكود #7115# أو الخدمة الصوتية 7115 أو تطبيق اورنج كاش من محفظتك لأي محفظة إلكترونية تانية سواء كانت اورنج كاش أو محفظة إلكترونية أخري والخطوات:
- عن طريق التليفون باستخدام الكود #7115# أو الخدمة الصوتية 7115 أو تطبيق اورنج كاش، بنختار "تحويل أموال" وتكتب الرقم المراد تحويل المبلغ وبنأكد بالرقم السري الخاص باورنج كاش.
 

خدمات اورنج كاش
 

نشرت شركة اورنج عبر صفحتها على موقع "فيسبوك"، : "لإن اورنج تتبع أعلى معايير السلامة وتهتم بآمان حساباتك وسلامة معاملاتك على محفظة اورنج كاش؛ دلوقتي أي عملية تحويل يتم من خلال محفظتك، هيجيلك رسالة برقم سري لتأكيد العملية".
وأضافت: "أول عملية تحويل خلال الشهر لأي محفطة في مصر بتكون مجاناً لو مبلغ أقل من 2000 جنيه، ولو المبلغ 2000 جنيه أو أكتر، أو لو أي عملية تحويل تانية خلال نفس الشهر؛ بتكون بـ 1 جنيه لو بنحول لمحافظ اورنج، و 0.5% لأي محفظة أخرى بحد أقصى 15 جنيه."

تابع موقع تحيا مصر علي