عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ترقبًا لطرحها الليلة.. أنغام تروح لأغنيتها الجديدة عشان أرضيك

أغنية عشان أرضيك
أغنية عشان أرضيك

روجت المطربة أنغام لأحدث أعمالها الغنائية التي أتت بعنوان عشان أرضيك، والذي من المقرر طرحها في مساء اليوم الأحد بتمام الساعة السادسة مساءً.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير ترويج أنغام لاغنيتها الجديدة عشان أرضيك

أنغام تطرح أغنية عشان أرضيك

وشاركت أنغام جمهورها ومتابعيها عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات، مقطع قصير من أغنيتها الجديدة عشان أرضيك، وعلقت عليه: بكرة الساعة 6، معادنا مع عشان أرضيك.

منشور أنغام

وتعد أغنية عشان أرضيك من كلمات أحمد قطوط، الحان أحمد زعيم، توزيع وليد فايد، ومن المقرر أن تحقق نجاح كبير عبر حسابها الرسمي بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب.

أخر أعمال أنغام الغنائية

وكانت أخر أعمال أنغام الغنائية، طرح أغنية "لوحة باهتة" من كلمات نادر عبدالله وألحان تامر عاشور، والتي أتى كلماتها: عارف احنا طول فراقنا زي ايه زي لوحة باهتة لونها مايترسمش زي سطر في صفحة متشخبط عليه مهما تقرا فيه تلاقيه مابيتفهمش  زي طفلين وقت لما بيغلطوا بتلاقيهم خافوا يومها وعيطوا زي حرفين مشبوكين واتفرطوا زي طرفين مقطوعين مابنتلضمش  كنت عمري ياللي مقصود بالكلام كنت ضهري ونفسي ضهري مايتقطمش الا لو لو يحضنها ويغطيها رمش  ليه وافقنا وسيبنا بعض ازاي كمان واتفارقنا قال عشان مابنتفاهمش عننا ما كنا اتفاهمنا من زمان بس من اللي بينا كنا مانتحرمش  كنت عمري ياللي مقصود بالكلام كنت ضهري ونفسي ضهري مايتقطمش هو بالليل ينفع ان العين تنام الا لو لو يحضنها ويغطيها رمش.

تكريم أنغام في حفل joy awards

من ناحية اخرى، حصدت المطربة أنغام على جائزة أفضل مغنية بـ حفل توزيع جوائز Joy Awards، المقام الليلة في المملكة العربية السعودية بمدينة الرياض.

وأعربت أنغام عن سعادتها بـ هذا التكريم، فقالت خلال كلمتها في الحفل: مش عارفة أقول اي شكرا على الجايزة، ده يوم رائع ومشرف وواقفين على أرض كلنا بنحبها، ومبسوطة بزملائي الفنانين الموجودين، وشكرا لهيئة الترفيه اللي بتحقق الأحلام، شرف ليا إني واقفه في الرياض وبقدم الجايزة لـ بلدي مصر، واتمنى لهيئة المملكة العربية السعودية اذدهار وتقدم.

تابع موقع تحيا مصر علي