عاجل
الجمعة 29 مارس 2024 الموافق 19 رمضان 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

محمد رمضان يشوق الجمهور لأغنيته الجديدة "نصابة"| صورة

محمد رمضان
محمد رمضان

حرص النجم محمد رمضان على تشويق جمهوره ومتابعيه لأغنيته الجديدة التي تحمل اسم "نصابة"، وذلك عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام".

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات محمد رمضان عبر إنستجرام

حيث نشر محمد رمضان صورة له من كليب الأغنية، وعلق عليها قائلًا: "نصابة قريبًا"، وظهر "رمضان" في الصورة وهو يرتدي ملابس بيضاء ويحمل مسدسات، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين.

تصريحات محمد رمضان في معكم منى الشاذلي

وفي وقت سابق، تحدث الفنان محمد رمضان عن أزمته مع الطيار وذلك خلال لقائه ببرنامج معكم عبر شاشة قناة سي بي سي. 

وقال محمد رمضان: انا زعلان اني تسببت في شئ قاسي عليه وسعيد ان في هذا الجمع ان يترحمله النهارده، وانا بعترف ان كتير بنتعلم من إدارة أزماتنا. 

وتابع: واتفاجأت زيي زي الجمهور بالإيقاف عشان ممثل اتصور جوا، وكنت اتمنى يكون القرار مخفف شوية وانا كنت جاهز وحاولت بكل الطرق احل الموضوع قبل ما يبقى قضية رأي عام ومحصلش نصيب في حله. 

أخر أعمال محمد رمضان

وكانت أخر أعمال محمد رمضان الفنية طرحه لـ اغنية “ على وضعنا”، والتي اتت كلماتها: يا أبو مخ تخين ومقفل متحسبهاش سيبها زي ما تمشي تمشي متوقفهاش ومهما يقولوا يا قلبي يقولوا ما يغلبوناش إحنا في حته وانتوا في حته إحنا الواحد منا بستة نركن كله كله عالدكة إحنا ملوك في أي حتة معانا من الكاش وكتير من الكاش مفيش ببلاش عادي عالعادي متصدعناش الحاجة لو سهلة متلزمناش".

“على وضعنا لحد ما نقابل ربنا ولا حد فيكوا في يوم هزنا ومهما تقولوا لا مش زينا شوفنا اللي ميتشافش وانا جامد ايوة انا مبخافش يا اللي حدفتوا عليا الطوب بكرة هحدفكوا بالدبش لسه متخلقشي حد يحاسبنا غير ربنا لسه متخلقشي حد يفكر يتعرضلنا لسه متخلقشي زينا زينا على وضعنا لسه متخلقشي حد يفكر يدخل ارضنا مهما بنعلى منعيشهاش ولاد أصول منكبرهاش قد القول مش أي كلام مش عالفاضي”.

تابع موقع تحيا مصر علي