عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هشام جمال عن نجاح أغنية كلمة أخيرة لـ ليلى أحمد زاهر: مبسوط بالمستوى الفني لأول تجربة غنائية ليها

ليلى أحمد زاهر وهشام
ليلى أحمد زاهر وهشام جمال

أشاد الفنان هشام جمال بالأداء الغنائي للفنانة ليلى أحمد زاهي، وذلك في الفيديو كليب الأول لها التي طرحتها منذ أيام عبر قناتها بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب.

تحيا مصر يرصد لكم أشادة هشام جمال بـ ليلى أحمد زاهر

ونشر هشام فديو كليب ليلى أحمد زاهر عبر حسابه بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، وكتب: مبسوط جدًا بالمستوى الفني لأول تجربه غنائيه لـ ليلى احمد زاهر من كلمات الشاعر محمد حسن ولحن وتوزيع رائعين من الموهوب إسلام زكي ومبسوط وراضي عن مستوى الكليب كمان الحمد لله.

هشام جمال: تستاهلوا كل خير ونجاح

وتابع: مبروك يا ليلى ومبروك للمحترم أحمد زاهر وتستاهلوا كل خير ونجاح  ومبروك لمعين وشركة كروم أول إنتاج لـ ليلى وشكرًا بجد لكل الناس اللي تعبت معانا في الكليب والحمد لله أن ربنا وفقنا.

ليلى احمد زاهر توجه رسالة لـ هشام جمال

كما وجهت الفنانة ليلى أحمد زاهر على توجيه رسالة شكر لـ  هشام جمال وكتبت عبر حسابه بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: أنا ياما قلت أنك دايما بتكون سبب في أي نجاح نجحته أو بنجحه في حياتي بعد ربنا لكن المشروع ده أنا عايزة أشكرك عليه بشكل خاص قدام كل الناس لأني أول ما سمعتك الأغنية عشان أخد رأيك كنت مبسوط وفخور بيا جدًا، لأنك أول واحد وقفني قدام مايك وأول لما طلبت منك أنك تخرجلي الكليب ما ترددتش للحظة رغم أنك كنت مشغول قوي ووراك ٣٠٠٠ حاجة ما شاء الله ومع ذلك مقصرتش معايا ولا مع الكليب لحظة وكل حاجة خدت حقها الحمد الله وده يدل علي انك راجل محترف جداً في الشغل وعلى المستوى الإنساني أخويا وأقرب صديق ليا اللي دايماً بيشجعني وفي ظهري”.

واختتمت: “شكرًا يا هشام على كل لحظة اديتها للكليب ده من جوه قلبك والحمد لله الرسالة الفنية اللي أنت قدمتها في الكليب وصلت لناس كتير الحمد لله شكرًا يا أجدع وأنضف أخ في الدنيا وربنا يكرمك يارب في كل أعمالك الجاية و يارب دايماً ناجح”.

كليب كلمة أخيرة

وكانت قد حققت ليلى أحمد زاهر نجاحًا كبيرًا بـ كليب كلمة أخيرة، وهو أول عمل غنائي لها، وحققت الأغنية أكثر من 300 ألف مشاهدة، عبر قناتها بموقع اليوتيوب، وهي من كلمات محمد حسن، ومن ألحان وتوزيع إسلام زكي.

 

تابع موقع تحيا مصر علي