عاجل
الخميس 16 مايو 2024 الموافق 08 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بمناسبة عيد الحب.. أنغام تستعد لطرح فيديو كليب جديد بعنوان "خليني شوية معاك"

أنغام
أنغام

تستعد المطربة الكبيرة أنغام لطرح فيديو كليب جديد يحمل اسم "خليني شوية معاك"، بمناسبة حلول عيد الحب، وذلك وفقًا لما أعلنته عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام".

تحيا مصر يرصد تفاصيل طرح فيديو كليب جديد لأنغام

حيث نشرت أنغام بوستر الفيديو كليب، وعلقت عليه قائلة: "انتظروا كليب خليني شوية معاك، بكرا الساعة 6 مساءً بتوقيت القاهرة"، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين.

أنغام: الناس كانت بتصليلي في الكنائس وبيولعولي شموع

وفي وقت سابق، تحدثت المطربة أنغام عن ازمتها المرضية وأصعب اللحظات التي مرت عليها خلال تلك الفترة، وذلك خلال مداخلتها الهاتفية مع الإعلامية لميس الحديدي في برنامج “كلمة أخيرة”.

قالت أنغام خلا البرنامج: عمر مكنش بيسبنني كان بيبات معايا يوميا وعبد الرحمن مكنش بيحب يشوفني تعبانة فيقعد شوية ويمشي غير أمي وإخواتي واصحابي اللي كانو حواليا ودعاء الناس كان ليه اثر والناس اللي كانت بتصليلي في الكنائس وبيولعولي شموع والأمهات اللي كانت بتسأل عليا من غير ده مكنتش هوصل للي أنا فيه.

فترة مرض أنغام

كما تحدثت أنغام عن أصعب لحظة عليها في فترة مرضها، فقالت: اللحظة اللي كان فيها دكتور بيقول لازم نفتح بطنها ثاني نعمل استكشاف وفي دكتور بيقول لاء  مش هنفتح وهنتصرف بطريقه تانية، ولحد قبل أخر يوم كان متركبلي خرطوم من مناخيري للأمعاء وكانوا الدكاترة بيدخلوا يقولوا الصبر وفي 7 يوم في الخراطيم كنت بعيط وببكي وجت حاجة من عند ربنا كدة ان الخراطيم تتشال.

أخر أعمال أنغام

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال الفنانة أنغام أغنية “عشان أرضيك” التي تم طرحها عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي “يوتيوب” يوم 22 من شهر يناير الجاري، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من مليون مشاهدة.

وجاءت الأغنية من كلمات: احمد قطوط، الحان: احمد زعيم، توزيع: وليد فايد، ميكس وماستر: أمير محروس، ومن كلماتها: عشان ارضيك انا شفت الحياه بعنيك ‎انا عشت اللي عدي ده ليك ‎بقيتلي الماضي و الحاضر .. بنيت الجاي كله عليك ‎عشان ارضيك نسيت نفسي نسيت روحي ‎لغيت راحتي بقي طموحي ‎تقول حاجه و اقول حاضر "ولا بترضي في يوم معاليك" .

تابع موقع تحيا مصر علي