عاجل
السبت 04 مايو 2024 الموافق 25 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ليلى أحمد زاهر عن أغنيتها الجديدة: كنت متأثرة بالأغنية لدرجة العياط

ليلى أحمد زاهر
ليلى أحمد زاهر

كشفت الفنانة ليلى أحمد زاهر عن كواليس أغنيتها الجديدة كلمة أخيرة التي طرحتها مؤخرًا عبر قناتها على موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، كما تحدثت عن دعم الفنان هشام جمال لها.

تحيا مصر يرصد لكم تصريحات ليلى أحمد زاهر

وقالت ليلى أحمد زاهر خلال استضافتها في برنامج mbc trending:  الأغنية صعبة جدًا في غناها واحساسها صعب، وكنت بعيط وأنا بغني ومن كتر ما أنا حاسه الكلام أوي  وكنت منهارة من العياط وأنا بغني، وكنت بوقف الغنا كتير.

تصريحات ليلى أحمد زاهر 

وتابعت: الملحن إسلام زكي كان مؤمن بيا جدًا وأنا قولتله مش هعرف أغنيها قالي لا انتي صوتك عجبني وهتعرفي تغنيها وأنا مش شايف غيرك يغنيها.

ليلى أحمد زاهر: هشام جمال أول حد وقفني قدام مايك

وتحدثت ليلى أحمد زاهر عن دعم هشام جمال لها وقالت: هشام أول حد وقفتني قدام مايك  وأنا بشكره أوي أنه خرج التجربة دي مني وساعدني ودايمًا بيشجعني ويدعمني .

وتابعت: في ناس أنا خدت رأيهم في الأغنية  زي هند صبري  وياسر جلال وزياد برجي.

ليلى أحمد زاهر تتعاون مع زياد برجي

وكشفت ليلى أحمد زاهر عن تعاوزنها خلال الفترة المقبلة مع زياد برجي وتحضيرها لعمل فني يجمعهما قريبًا، وقالت ليلى: شغاله مع زياد في أغنية رومانسية وفي كذا أغنية وألبوم صغير.

أغنية "كلمة أخيرة" من كلمات محمد حسن وألحان و توزيع إسلام زكي ومدير تصوير جلال الزكي وإخراج هشام جمال، وجاءت كلماتها كالآتي:  أنا من زمان خوفتني هزيت لي ثقتي وسبتني جيت لك عشان كان نفسي أعيش وأنا جاية أعيش موتني بقى دي النهاية وده اللي بتحاسب عليه أنا من زمان خوفتني ولغيت مشاعري هزمتني إزاي هقول وبأي عين شوفتك في يوم بتحبني جاوب سؤالي وقول لي مرة كسبت إيه حكايات وعود مين اللي قال مش برضو كان إحنا
مين اللي علقنا في غرام وأذانا وجرحنا حكايات وعود مين اللي قال مش برضو كان إحنا لو كان راحتنا في الفراق ده يا ريته ريحنا ونهاية حبي فيك في كلمة أخيرة ليك.

 

تابع موقع تحيا مصر علي