عاجل
الخميس 25 أبريل 2024 الموافق 16 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

أبو يطرح أغنية جديدة بعنوان "إلى حد ما".. تعرف على كلماتها

أبو
أبو

طرح المطرب الشهير أبو أغنية جديدة له تحمل اسم "إلى حد ما"، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وقد حققت الأغنية في 3 ساعات من طرحها أكثر من 2 ألف مشاهدة.

تحيا مصر يرصد تفاصيل طرح أبو أغنية إلى حد ما

وجاءت الأغنية من كلمات أحمد حلمي، ألحان أحمد العتباني، ومن توزيع رامي سمير، وتقول كلماتها: إلى حدٍ ما قربت أرتاح وأنساه منكرش بإنه بيجي فبالي بس أنا بالى طويل وعموما خير برضو إتحسنت كتير ما بقتش بفكر فيه يومياً إلا يا دوب بالليل إلى حدٍ ما قربت أرتاح وأنساه".

كلمات أغنية “إلى حد ما”

“منكرش بإنه بيجي في بالي بس أنا بالى طويل وعموما خير برضو إتحسنت كتير ما بقتش بفكر فيه يومياً إلا يا دوب بالليل وعشان كدا بعده الليل بيطول ونهار اليوم بيفوت على طول بصراحة أنا بكدب لما بقول إن أنا هنساه لا لا لا”.

“أنا بيني وبين نفسي بقاسي لكن قدام الناس ناسي وبحاول أدارى في إحساسي إلى حدٍ ماااا إلى حدٍ ما مقدرش البعد ينسينى وهتعمل إيه بينا المسافات ويا غالى وغايب عن عيني ببعت سلامااااات آآآآآه ف أمانة عليكوا اللى يشوفه بس يطمنى على ظروفه ويقوله حنين قلبي وخوفه عمال بيزيد إلى حدٍ ما إلى حدٍ ما قربت أرتاح وأنساه و عموما خير برضه إتحسنت كتير إلا يا دوب بالليل”.

أبو: بحمد ربنا إني اتخلقت مصري ومصر الوحيدة الي اتعملها علم باسمها

وفي وقت سابق، تحدث المطرب الشهير أبو عن أغنيته الجديدة، الذي من المقرر أن يطلقها خلال الفترو القليلة المقبلة على حسابه الرسمي بموقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب”، ولم يكشف عن تفاصيلها حتى الأن سوى أنها باللغة الهيروغلوفية.

وقال أبو خلال لقائها ببرنامج the insider: أنا بحمد ربنا كل يوم إني اتخلقت مصري.. أنا عندي عشق للبلد دي من زمان أوي وهي الوحيدة اللي اتعمل ليها علم كامل اسمه ايجيبتولوجي، ومفيش علم تاني ليه اسم بلد غير مصر، والسبب في كل ده هو المصري القديم.

تابع موقع تحيا مصر علي