عاجل
الأربعاء 29 مايو 2024 الموافق 21 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

خاص|سلمى عبد العظيم: البلوجرز عندهم مشاكل زي اي حد وهقدم برنامج تليفزيوني قريبًا

البلوجر سلمى عبد
البلوجر سلمى عبد العظيم

تحدثت البلوجر سلمى عبد العظيم التريندات على السوشيال ميديا التي انتشرت خلال الفترة الأخيرة، كما كشفت عن تقديمها لبرنامج تليفزيوني خلال الفترة المقبلة.

تحيا مصر يرصد لكم تصريحات سلمى عبد العظيم

وقالت البلوجر سلمى عبد العظيم في تصريحات لموقع تحيا مصر: في أي تريند في الدنيا هتلاقي الناس متفقين عليه وناس مختلفين عليه ومستحيل نلاقي حد مجمع على حاجة واحدة.

سلمى عبد العظيم: بساعد البنات وبننصح بعض

وتابعت سلمى: أنا بحس إني بأثر في البنات اللي عندي على السوشيال ميديا ، وبنساعد بعض وببنصح بعض في كل حاجة.

وأضافت: الناس اللي بتقول أننا عايشين على الإعلانات دي وجهة نظرهم وكل واحد في الدنيا ليه وجهة نظره وكل وجهات النظر تحترم طبعًا.

سلمى عبد العظيم: بحب أحتفظ برأيي لنفسي عشان مفيش حد يزعل مني

واستكملت سلمى: أنا بحب جمهوري ومش بحب أزعل حد مني لأن أنا برضو مش بتفق على ناس بس بحب احتفظ برأيي لنفسي ومينفعش أقول رأيي في حاجة وعارفة أن في الناس هتختلف معايا وناس هتتفق معايا.

سلمى عبد العظيم: الناس اللي على السوشيال ميديا عندهم مشاكل زي اي حد

وكشفت سلمى: الناس اللي على السوشيال ميديا عندهم مشاكل وحوارات زيها زي أي حد وهما مش بيطلعوا مشاكلهم بره هما بيكونوا معروفين ومتشافين طول الوقت عشان كده الجمهور بيعرف عنهم كل حاجة. 

سلمى عبد العظيم: نفسي ادخل مجال التمثيل

وكشفت سلمى عبد العظيم عن بدء تحضريها لتقديم برنامج تليفزيوني خلال الفترة المقبلة، موضحة أنها ستبدء تصويره بعد شهر رمضان المقبل.

كما كشفت عن رغبتها في الدخول إلى مجال التمثيل وقالت: نفسي جدًا أمثل وعايزة أعمل دور بيتكلم عن الناس اللي بنثق فيهم وبعدين بيخذلونا.

مهرجان الأفضل بين الأفضل

وحرصت البلوجر سلمى عبد العظيم على حضور الدورة الثالثة من مهرجان الأفضل بين الأفضل تحت رعاية راديو في السكة برئاسة الإذاعي شادي محمد.

وشهد مهرجان الأفضل بين الأفضل حضور عدد كبير من نجوم الفن والمشاهير ومنهم: مسلم، هند عاكف، حودة بندق، أنتيكا، أحمد التهامي، البلوجر أحلام صبحي، وئام مجدي.

تابع موقع تحيا مصر علي