عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

نهال عنبر لـ تحيا مصر: مبعرفش اشتغل بدون أشرف زكي.. هو سند وضهر

نهال عنبر
نهال عنبر

تحدثت الفنانة نهال عنبر في انتخابات النقابة المقامة الآن بالنادي الرسمي للنقابة، عن النقيب السابق أشرف زكي وعملها معه، مشيرة إلى تفاصيل مسلسلها برمضان. 

تحيا مصر يرصد لكم تصريحات نهال عنبر في انتخابات النقابة

نهال عنبر: مبعرفش اشتغل من غير أشرف زكي 

وقالت نهال عنبر لـ تحيا مصر: الغير قادر ببقى جنبه أكتر من القادر، القادر سهلة.. أنا من غير دكتور اشرف زكي مبعرفش اشتغل، مكنش دكتور اشرف سند وضهر معايا هجيب فلوس منين ادخل حد مريض مستشفى، وهودي العيانين فين؟.

نهال عنبر: فضايح السوشيال ميديا بتخرب البيوت.. ولازم نخلي بالنا

وتابعت نهال عنبر: النبش في الحياة الخاصة مبحبوش وحياتي خط أحمر، وبيتي مقفول عليا طلما انا محترمة نفسي، وفي حاجات تتقال ومتتقالش، فضايح السوشيال ميديا فيها بيوت بتتخرب واطفال بيتجرحوا، لازم نخلي بالنا واللي قدامي لو عمل كده مساعدش.

وأضافت: احنا مبنسيبش حد خالص، ختى الفنانين غير الأعضاء، وبدل ما حد يروح للسوشيال ميديا يكلمني.

من هي نهال عنبر؟

جدير بالذكر، أن نهال عنبر كانت من ضمن  أعضاء مجلس النقابة، وكانت من ضمن الفنانين الذيين يهتمون بـ الحالات الانسانية للفنانين فتحرص على تقديم واجبات العزاء وزيارة المرضى في المستشفيات ومساعدة الاستغاثات التي تأتي من خلال السوشيال ميديا، وغيرها من الانسانيات التي ورثتها عن نقيب الممثلين أشرف زكي وسمير غانم الذي وقفت أمامه لأول مرة في عالم الفن.

أخر أعمال نهال عنبر أعمل ايه

وكانت قد تألقت الفنانة نهال عنبر بدورها في مسلسل أعمل ايه، الذي عرض منذ أيام على قناة dmc، وحقق نجاحات ساحقة خلال فترة عرضه، وشاركت نهال عنبر في المسلسل إلى جانب كلا من النجوم خالد الصاوي وصابرين فضلا عن  ندى بسيوني، طارق عبد العزيز، سامية الطرابلسي، دنيا المصري، محمد مهران،  نور إيهاب، صبري عبدالمنعم، أيمن عزب، ريهام الشنواني، حمدي هيكل، مفيد عاشور، أحمد جمال سعيد، محمود الشرقاوي، ودارت أحداث المسلسل حول قضايا إجتماعية هامة، تشغل أذهان الجمهور ويتعرض لها كل بيت مصري بشكل يومي ومستمر، وحقق المسلسل نجاح كبير.

تابع موقع تحيا مصر علي