عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

راندا البحيري لـ علي غزلان: إحنا مينفعش نروح أفراح

راندة البحيري
راندة البحيري

نشرت الفنانة راندا البحيري عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور الشهير انستجرام مقطع فيديو جمعها مع البلوجر علي غزلان من فرح المغني الشعبي حسن شاكوش.

تحيا مصر يعرض تفاصيل فيديو راندا البحيري.

راندا البحيري وعلي غزلان

وقد ظهرت راندا البحيري برفقة علي غزلان وهما يغنيان معاً مقطع من أغنية الفنان رامي صبري وعلقت راندة على الفيديو:"جانب من الفرح .. إحب أقولكم إن رامي صبري تقريباً ساب المسرح بعد اللي إحنا عملناه ده ماهو بجد احنا مينفعش نروح افراح اوي  اكتر حد طاوعني في العبط اللي انا فيه الحمدلله ربنا يخليك في حياتنا دائما يا علي".

وفي نفس السياق احتفل أمس الفنان حسن شاكوش بعقد قرآنه وسط حضور كبير من معظم الفنانين والمشاهير الذين حرصوا على مشاركة شاكوش إحتفاله ومن ضمن النجوم كان الفنان تامر حصني، رامي صبري، إيهاب توفيق، محمود الليثي، نادر حمدي وعدد آخر كبير من النجوم.

إعتراض من الجمهور على زوجة شاكوش

وقد إعترض معظم رواد السوشيال ميديا على تصرف ريم زوجة حسن شاكوش التي سجدت الأرض في قاعة الاحتفال بالفرح تعبيرا عن النعمة التي حصلت عليها بزواجها من شاكوش 

وجاءت بعض من التعليقات :دي مرقعه وشو ملوش لازمه، هو انتي اتجوزتي الشيخ حسن ابن شاكوش كرم الله وجه ولا ايه ، إيه الأوفر ده إياك ، هاتتجوزي نبي إياك ، ماتقرفوناش كل شوية ده خاني ده اتجوز عليا واحنا اللي نتمرر في الاخر، ده لو اتجوزت  حسن البصرى  مش هتعمل كده ، والجدير بالذكر أن قصة حب جمعت كلا من حسن شاكوش وزوجته وظهر حبهما من خلال تبادل النظرات الرومانسية في الفرح .

آخر أعمال شاكوش أغنية حنيلي

وقد طرح مؤخرا الفنان حسن شاكوش عبر قناته الشخصية على موقع تبادل الفيديوهات الشهير يوتيوب أغنية جديدة بعنوان"حنيلي" وحقتت نجاحاً كبيراً منذ بداية إنطلاقها.

وجاء مطلع الأغنية كالتالي:

حنيلي بصيلي
يا شفافيك الطازة انتي ع الفرازة
يا شفافيك الطازة انتي ع الفرازة
الحلوه الفلته جنه الحته
و قوامها مشدود يخبل العود العود

الليلة حبيت بالعشق حسيت
اما اللي هجرني كان ماضي و نسيت
حطالي مسكره ضحكتها مسكره
دي البت العسل و خدود مدورة

الخطة الاتي امك دي حماتي
انا هطلب ايديك و عاوزك مراتي
يا عيني يا سيدي ليلي

تابع موقع تحيا مصر علي