عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

زوج علا غانم: هعمل مشاريع أقوى عشان نحسها فك من عليا وهتشوف أوسخ أيام حياتها

زوج علا غانم
زوج علا غانم

حرص رجل الأعمال عزيز لبيب زوج الفنانة علا غانم على توجيه رسالة شديدة اللهجة عليها خلال لقائه مع موقع تحيا مصر، أشار بها أنها سترى أسوأ أيام حياتها.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير رسالة زوج علا غانم لها بعد تصريحاتها الأخيرة

زوج علا غانم لها: هفضل رجل أعمال وهعمل مشاريع أقوي لأني خلصت من نحسها

وقال عزيز لبيب موجها رسالته لـ علا غانم: “عزيز رجل أعمال وهيفضل رجل أعمال وهعمل مشاريع أقوى وأحسن لأني خلصت من النحس اللي كان ركبني ومصرومعايا ملايين في البنك وهي لا تعلم ذلك، وكل حاجة هتاخدها بالنص واللي عملته كله هيبان أنا أخويا صاحب البنك”.

زوج علا غانم: هتشوفي أوسخ أيام حياتك

وتابع في رسالته رسالته: “حسبي الله ونعم الوكيل فيكي في الغش اللي عملتيه فيا.. 17 سنة ضيعتيهم من عمري وهتشوفي أوسخ أيام في حياتك جيالك مش مني من ربنا”.

واختتم: “كنت بحبها جدا بس الحب ده اتقلب ومبقتش أحبها خالص، وهي سببت مشكلة كبيرة جدا في حياتي ومأعتقدش إن عمري أبصلها تاني ولا أبص لوشها ولا أسمع صوتها، أنا أي حاجة كانت بتطلبها كنت بعملها وأخوها خسرني بالملايين ومتكلمتش".

زوج علا غانم: كنت هطلقها في 2018 بس هي رجعت في كلامها

وسبق وقال علا غانم خلال لقائه في تحيا مصر: “بكرة هطلع أواراق رسمية بكل الحقائق، وهي في أمريكا مش محتاجة تقولي هي ممكن تروح تطلق نفسها وفي 2018 كنت هطلقها وهي رجعت وقالتلي يلا ونعمل وبتاع، هي أخر بختي وأنا اخر بختها وفاضل قد ايه من العمر ”.

من جانبه قالت علا غانم أيضا:  “بيبعتلي رسايل كل يوم بالـ 20 رسالة ومبسمعهمش مش بقدر أسمع صوته ولا عايزة أشوفه ومش عايزاه يسأل عني وكل اللي عايزاه اخف وحقي يرجعلي وهيرجعلي أنا واثقة، هو لا يستحق والقانون هو اللي هيرد عليه أنا معرفوش، الكابوس اللي خلاني اعيش فيه لمدة شهر عمري ما هنسهوله ولازم يدفع تمنه”.

وتابعت: “انا بشتغل من صغري وبحقق كل اللي نفسي فيه وعمر ما حد جابلي فستان ولا قولتله خرجني، أنا اخترت أكون أنا الست اللي بتجيب قرشها وبقالي 7 سنين”.

تابع موقع تحيا مصر علي