عاجل
السبت 18 مايو 2024 الموافق 10 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

خاص| نجل شعبان عبد الرحيم للجمهور: بعتذرلكوا بالنيابة عن عصام أخويا وسامحونا عشان خاطر أبويا

عدوية شعبان عبد الرحيم
عدوية شعبان عبد الرحيم

تحدث الفنان عدوية شعبان عبد الرحيم عن شقيقه عصام، وأعرب عن استيائه من أفعاله، خاصةً مع صاحب تريند كشري التحرير، كما وجه اعتذار للجمهور.

تحيا مصر يرصد لكم تصريحات عدوية شعبان عبد الرحيم

وقال عدوية شعبان عبد الرحيم في تصريحات لموقع تحيا مصر: أي حد يشوف عصام بيعمل أي حاجه وأي تصرفات متعجبش مفيش حد يلوم عليا ومش كل يوم هطلع الم اللي عصام بيعمله.

نجل شعبان عبد الرحيم: أخويا عصام عامل موضوع من صاحب تريند كشري التحرير

وتابع نجل شعبان عبد الرحيم: أخويا عصام عامل موضوع من صاحب تريند كشري التحرير ومش عارف فرحان بيه ولا إيه.

 واستكمل: مينفعش نجيبه احنا واللي نعمل منه حاجه احنا نأكله أو نجيبله لعبة بس.

عدوية شعبان عبد الرحيم للجمهور: حقكوا عليا

كما وجه عصام اعتذار لجمهوره وقال: بعتذر للجمهور بدل عصام أخويا وأي حد فينا زعلكوا حقكوا عليا أنا وسامحونا عشان خاطر أبويا وامسحوها فيا أنا.

أعرب الفنان عدوية شعبان عبد الرحيم نجل الفنان الراحل شعبان عبد الرحيم، عن استيائه الشديد من تصرفات شقيقه عصام، وقال عدوية في حواره لموقع تحيا مصر:  أبويا لما كان عايش مفيش حد كان بيقدر يتكلم في وجوده وعيب اللي عصام  بيعمله ده، و أنا عايز ربنا يهديه ويخلي باله من أفعاله عشان احنا عندنا 35 حفيد عيب لما يقولوا علينا تافهين.

عدوية شعبان عبد الرحيم: غيرت اسمي بسبب الفضايح وقلة القيمة اللي بيعملها أخويا

كما كشف عدوية شعبان عبد الرحيم عن سبب تغييره اسمه لـ حسام قاسم بدلًا من عدوية شعبان وقال: غيرت اسمي عشان عصام بيعمل حاجات مش عجباني  بقوله خلي بالك من  نفسك ومننا عشان أنت أكبر من كده عيب الفضايح  وقلة القيمة اللي بتحصل.

كما كشف عدوية شعبان عبد الرحيم أن اسم والده الحقيقي هو قاسم وليس شعبان وأوضح: أبويا اسمه الحقيقي قاسم، وأنا اسمي حسام وغيرت اسمي وده بقى اسمي الحقيقي، و الناس بقت بتشتمني بسبب أخويا عصام وكله بيتريق وأنا مش بتاع الكلام ده.

تابع موقع تحيا مصر علي