عاجل
الخميس 25 أبريل 2024 الموافق 16 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هلا رشدي توجه رسالة لوالدتها: ربنا يخليكي لينا وأبقى في ربعك

هلا رشدي
هلا رشدي

حرصت الفنانة هلا رشدي على توجيه رسالة خاصة لوالدتها، وذلك خلال حوار لها ببرنامج الستات ميعرفوش يكدبوا على شاشة تلفزيون قناة سي بي سي.

تحيا مصر يرصد تفاصيل رسالة هلا رشدي لوالدتها

حيث قالت هلا: ربنا ما يحرمنا من نورك في حياتنا، دعواتك هي اللي ممشيانا في حياتنا ببركتها، وهي اللي بتوصلنا للبر، ربنا يخليكي لينا وأبقى في ربعك.. هكون وقتها ملكت الدنيا واللي فيها.

تهنئة هلا رشدي للمايسترو محمد عثمان

وفي وقت سابق، حرصت الفنانة هلا رشدي على تهنئة المايسترو محمد عثمان بعيد ميلاده، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك".

حيث نشرت صورة تجمعها به، وعلقت عليها قائلة: "النهاردة عيد ميلاد الطاقة الفنية، الدماغ الألماظ، صاحب النظرة الثاقبة، اللي خرجني من السوشيال ميديا لأرض الواقع على المسارح والتلفزيون".

وتابعت: "اتعلمت منه كتير، وعلى إيده اكتشفت في صوتي أماكن كتير ما كنتش أعرف أنها موجودة.. في عيد ميلادك أحب أقولك كل سنة وأنت بصحة وعافية وسلامة وستر، وربنا يزيدك إبداع وفن وشطارة وعبقرية ويديك على قد تعبك وإخلاصك للفن .. شكراً يا حبيبي على كل حاجة".

هلا رشدي تثير الجدل بفيديو تيك توك أمام الكعبة

وسبق، وأن أثارت هلا رشدي الجدل بسبب فيديو مع نجلها على تطبيق تيك توك، ظهروا خلاله من أمام الكعبة داخل الحرم المكي، ما جعلها عرضه للانتقادات والهجوم، اذ جاءت تعليقات الجمهور على الفيديو: ملقتيش مكان غير الحرم تعملي فيه الهبل ده، مفيش تقوى خالص،احترام الكعبه و هيبيتها فين دا حتي اسمه بيت الله الحرام، تيك توك ف الحرم ؟.

البني ادم بيروح هناك ينسي نفسه ويفرغ مخه لرب العالمين وبندعي يتقبل مننا ! انتي بتعملي اي، مش مكان تيك توك ده يا شيخه اتقي الله واعرفي قيمة المكان ده بدل ما تحمدي ربنا انه انعم عليكي بزيارة المكان ده، ازاي كده! وازاي اغنيه تحطيها على الكعبه! خلاص ضاقت بيكي الدنيا مفيش احترام للمكان !.

تابع موقع تحيا مصر علي