عاجل
الجمعة 29 مارس 2024 الموافق 19 رمضان 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ريهام عبد الغفور: أنا مريضة بالقلق وزوجي سبب ثقتي بنفسي

ريهام عبد الغفور
ريهام عبد الغفور

كشفت الفنانة ريهام عبد الغفور أن تجاربها في الحياة أثرت على حياتها بشكل كبير، كما تحدثت ريهام عن دعم زوجها لها.

تحيا مصر يرصد لكم تصريحات ريهام عبد الغفور

وقالت ريهام عبد الغفور خلال استضافتها في برنامج أنا والقناع والتي تقدمه الإعلامية منى عبد الوهاب ويعرض عبر قناة الحياة: التجارب هي اللي بتغيرني وافادتني كتير في شغله، واحنا أنا بيبقى جوايا نار ومش ببين أي حاجة.

وتابعت ريهام: طول الوقت لما بتمشي في الحياة الواحد بيكبر وبيتغير والتجارب الإنسانية والخبرات اللي بتشكل الواحد دلوقتي.

وأضافت: أنا لو راضية عن نفسي  في الشغل وعن نفسي ده ناتج عن كل تجاربي الإنسانية اللي مرت عليا في الحياة، والتجارب بتخلي عندنا خبرة وبتغيرنا.

ريهام عبد الغفور: زوجي خلاني أثق في نفسي

كما تحدثت ريهام عبد الغفور عن زوجها شريف الشوبكي وقالت: شريف ليه تاثير كبير عليا، وغير في شخصيتي وكان عندي أزمة ثقة بالنفس راهيبة وهو غير فيا المشكلة دي وخلاني اثق في نفسي وبيحب يشجعني. 

ريهام عبد الغفور: أنا مريضة بالقلق 

وكشف ريهام: أنا مش مثالية ولا نموذجية بس كنت بميل للرقة والهدوء ومفيش حد مثالي، بس أنا عندي عيب وأني مريضة بالقلق والإحساس بالذنب ولوم نفسي.

تصريحات ريهام عبد الغفور

وسبق وحلت الفنانة ريهام عبد الغفور ضيفة على برنامج “مساء dmc"، الذي تقدمه الإعلامية إيمان الحصري، وذلك للكشف عن تفاصيل نجاحاتها في مسلسل الأصلي وقالت ريهام عبد الغفور: “فاطمة الأصلي مش شريرة هي قوية وشايفة انها هي الصح ورأيها هو كل حاجة، بس هدفها كويس لكن هي بتتصرف تصرفات غلط، وهي عنيدة”

وتابعت ريهام عبد الغفور: “من 2010 وأنا بعمل حاجة مختلفة عن الهادية والرقيقة، والناس كانت بتعمل كوميك على دوري في الرعب، أنا بحب دايما أفاجيء جمهوري، ولو ربنا كرمني فهي إن عملت كذا حاجة مختلفة عن التانية”، أنا اشتغلت اكتر من العادي بتاعي، ودي حاجة كانت قلقاني لأن أكيد في ناس زهقت، بس الحمدلله الاختلاف كان نجاح حلو الحمدلله”.

تابع موقع تحيا مصر علي