عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ميس حمدان: هيفاء وهبي غارت مني عشان أنا حلوة ومبدعة وأنا الأنسب للفوازير من أي حد

ميس حمدان
ميس حمدان

حلت الفنانة ميس حمدان ضيفة على برنامج “vip” الذي تقدمه الإعلامية أميرة بدر على شاشة قناة هي، والتي كشفت خلالها عن حقيقة خلافها مع الفنانة هيفاء وهبي.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات ميس حمدان في برنامج vip

ميس حمدان عن هيفاء وهبي: فتحت فرصة للبنات حلوين إنهم يغنوا.. وهي مؤدية مش مطربة

وقالت ميس حمدان موضحة سبب خلافها مع هيفاء وهبي، فقالت: “مكنتش حباني ودي حاجة ترجعلها، مكنتش بتديني الدرجات الصح وعايزة تأثر فيها، ولو غارت اكيد، هي أجمل بكتير وأنجح بكتير، ولكن هذا لا يقلل من شأني أنا صغيرة وحلوة ومبدعة”.

وتابعت: “هيفاء عندها كاريزما ملكة الاغراء بلا منازع ولازم كل اللي بيغنوا يدعولها لأنها فتحت فرصة للبنات الحلوين إنهم يغنوا وهي أكيد عارفة انها مؤدية”.

ميس حمدان: زينة طلبت فيلم ليا بعد ما اترشحت لبطولته

وعن خلافها مع زينة، فقالت: “سمعت إن زينة طلبت من المخرج إنها عايزة دوري في فيلم ووقتها انقهرت وبكيت وأنا معرفهاش وسلامي عليها زي أي زميلة معرفهاش ومش عارفة دي الحقيقة ولا لا”.

ميس حمدان: أنا الأنسب في الفوازير من أي حد ومحدش يجي جنبي فيها

وعن محاولتها لتقديم فوازير رمضان، نفت ميس حمدان ذلك لكنها قالت: “أنا الأصلح والأنسب لتقديم فوازي،د نيا سمير غانم جميلة، وكل واحد بيحب نفسه أكتر وأنا شايفة نفسي أنا اللي المفروض أعمالها ولكن ده لا يمنع إن دنيا سمير غانم حلوة وحجم نجاحي لا يقارن بيها مقدرش أحط نفسي في الخانة بتاعتها، لكن أنا شايفة نفسي مؤهلة وبشدة ومفيش حد يحط نفسه جنبي في الحتة دي، مش معنى".

من ناحية أخرىـ تشاك ميس حمدان في مسلسل عودة البارون، وهو دراما مكونة من 60 حلقة ويخوض بطولتها إلى جانبها كل من النجوم: حسين فهمي، ريهام سعيد، علاء مرسي، خالد سليم، نهال عنبر، رزان مغربي، سامي مغاوري، والعمل من تأليف وإخراج سامر خضر الذى يخوض لأول مرة تجربة الإخراج بمصر بعد مشواره الطويل بالأردن.
 

تابع موقع تحيا مصر علي