عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

شيرين عبد الوهاب بعد سقوطها على المسرح: اللي بيحصل ده قلة ذوق وهرفع قضية

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب

انفعلت الفنانة شيرين عبد الوهاب على منظمي الحفل بعد سقوطها من المسرح خلال حفلها الغنائي في دبي، مؤكدة أن ما يحدث مع الفنان ليس له علاقة بالذوق.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير انفعال شيرين عبد الوهاب على المنظمين بعد سقوطها

شيرين عبد الوهاب: السوشيال ميديا هيسيبوا كل حاجة ويركزوا على الواقعة

وقالت شيرين عبد الوهاب خلال الحفل: “هرفع قضية عشان اللي بيحصل مع الفنان ده حرام وقلة ذوق.. بعدين أنا ليا تصرف تاني.. شيرين رجعت تاني”.

وتابعت: “عادي ما يقع إلا الشاطر، بجد حاجة صعبة.. ودلوقتي بكرة على السوشيال ميديا هيسيبوا كل حاجة وشوفوا شيرين وقعت، أنا المفروض دلوقتي لو أنا مأمنة على رجلي أخد منكوا قد إيه من المنظمين، بس يلا معلش، شوفوا اللي بيحصلنا”.

شيرين عبد الوهاب بعد سقوطها على المسرح: هطلب تعويض كبير عشان نأمن بيها مستقبل العيال

وأكدت شيرين عبد الوهاب: هطلب تعويض كبير، يلا خلينا نأمن مستقبل العيال.

وتابعت: “ شوفوا والله.. بجد شوفوا كل فنان حصل معاه موقف زي ده بسبب السماعات ديه المفروض تتدفن في المسرح عشان المطرب ميقعش.. ولكن للاسف المنظمين عمرهم ما بيتعلموا”.

شيرين عبد الوهاب وأعمالها الفنية

يذكر، أن أخر أعمال الفنانة شيرين عبد الوهاب الفنية طرحها لأغنية “مترو”، والذي أتت كلماتها: “في محطه المترو وانا ماشيه من يومين انا شفت حد مش هشوفه مرتين ضحكت عيونه ضحكه قولت قصدو مين انا انا انا بصيت شمالي وبعدها بصيت يمين ومكنش فيه الا انا بس وجمبي اتنين مبقتش عارفه هو يومها قصدو مين يا دي يا دي يا انا خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه مبقتش فاهمه مبقتش عارفه ده عمل فيه روحي وفي قلبي اي قربلي خطوه وقالي فجأه اي النظام دقات قلبي سريعه ومن غير انتظام وضحكلي نفس الضحكه قولت خلاص تمام كده انا انا قبل اما نحكي وقبل ما نقول كلمتين تلفونو رن استأذن وبعد خطوتين في الزحمه تاه من قبل ما اعرف هو مين كده كده كده”.

تابع موقع تحيا مصر علي