عاجل
الثلاثاء 07 مايو 2024 الموافق 28 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مفيش حد من أخصامي بيعملها فارجوا اوعى يغرك اسمك.. نفاذ تذاكر حفل عفروتو بأبو ظبي

عفروتو
عفروتو

أعلن مطرب الراب الشهير بـ “عفروتو” عن نفاذ تذاكر حفله الغنائي المقرر إحيائه في مدينة أبو ظبي بالإمارات، وذلك في يوم مساء اليوم الأحد الموافق 30 من شهر إبريل الجاري ضمن حفلات النجوم في عيد الفطر 2023.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير نفاذ تذاكر حفل عفروتو في أبو ظبي

نفاذ تذاكر حفل عفروتو في أبو ظبي ورسالته لأخصامه

وكتب عفروتو عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام عبر خاصية “ستوري”: “نظام Sold Out، في أبو ظبي، مفيش واحد حرفيًا من اللي مخصمني بيعملها في مصر فأرجوك اوعى يغرك اسمك.. سامحوني بتويتة هنا عشان معنديش تويتر”.

لا يتوفر وصف.
منشور عفروتو

تفاصيل حفل عفروتو في أبو ظبي

ويحيي عفروتو حفله في أبو ظبي بالتعاون مع مغني الراب التونسي بالطي، والمغربي تاني، والفلسطيني Synaptik، وذلك على خشبة مسرح معرض دبي في ليلة اليوم الأحد 20 ابريل، وجاءت أسعار تذاكر الحفل في فئة واحدة وهي 407 جنيه.

هذا وتستعد فرقة شارموفرز  لإحياء حفلًا غنائيًا مع مغني الراب عفروتو، وذلك في جولة جديدة ضمن جولات ريد بُل ساوند كلاش الموسيقية، وذلك في يوم الجمعة 12 مايو من الشهر المقبل بمول مصر مدينة 6 أكتوبر، وأتت أسعار تذاكر الحفل بسعر موحد هو 380 جنيها، بالإضافة إلى 30 جنيها رسوم توصيل التذاكر بواسطة Talabat.

أخر أعمال عفروتو

يذكر، أنه تألق عفروتو بأغنية حالة، الذي طرحها مؤخرا على موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، وقالت كلماتها: “كنت كل حاجه ماكتش زى ما اصاله قالت نص حاله كت كل حاجه كل حاجه كل حاجه عملت فيها تقيل و انا اللى سهرت ياما و الذكريات الذكريات مش قادر انى انساها كأنها ولا جت فى دماغى عمله شغب ما بقي فى شغف و الدنيا اه بتمشي بس انا اللى مابمشيش، فضلت ماشي بحاول اهرب و انسي حد مبنسهوش زى اللى ادمن كيف و مابيبطلوش رغم ان انا اللى قلت نخلف ف الوعود و نعيش كابوس بنعيش كابوس من غيرها ملهى ماشي تايه ف دماغي موقف ما في سايس بقيت بقضي وقتي نايم زى الچيلاتى عقلى سايح”.

تابع موقع تحيا مصر علي