عاجل
الأربعاء 01 مايو 2024 الموافق 22 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

محمد رمضان: بتلكك عشان أصور في بلدي.. وبرفض إعادة تقديم الأغاني

محمد رمضان
محمد رمضان

أكد النجم محمد رمضان على أنه دائما ما ينتهز الفرصة لتصوير أعماله الفنية داخل مصر، وذلك خلال لقاء له ببرنامج ذا انسايدر بالعربي.

تحيا مصر يرصد تفاصيل تصريحات محمد رمضان

محمد رمضان: بتلكك أصور في بلدي

وقال رمضان: أنا بتلكك أني أصور في بلدي، زي أغنية نصابة كان الاقتراح في الأول أنها تتصور في فرنسا، والحمد لله أقنعتهم وقولتلهم مصر والأهرامات والتاريخ.

وتابع: شيء عظيم أني أبقى عامل أغنية أنا بحبها والجمهور يارب يحبها، وفي نفس الوقت تكون إضافة ليا وفي نفس الوقت تبين حاجة من جمال بلدي.

وعن إعادة تقديمه لأغنية مرة أخرى قال: أنا في البداية رفضت أقدم أغنية نجحت وكسرت الدنيا، أنا ممكن يكون دا مش في ثقافتنا ولكن منتج الأغنية أقنعني أن لا دا برا بيتعمل عادي جدًا في أغاني كتير بيتعاد تقديمها.

كلمات أغنية TMO

وسبق وأن طرح محمد رمضان منذ عدة أيام أغنية جديدة بعنوان TMO، وكانت قد أتت كلمات أغنية TMO، على النحو الأتي:شوفتها وماني شايف زيها كأنها بثواني بتحلى، Turn me oTurn me on، بلحظة وأنا واقف عندها مفيش في الدنيا غيرنا احنا كل ما عيني تشوفها إلا ما تشغل تشغل بالي إلا ما تسكن بخيالي إلا ما تحس حناني بس ضلك عندي عطول وأقولها لما تقربي بلحظة بوقف قلبي.

احكيلي شو بتستني لفيت العالم كتير شوفت بلاد زي بنت بلادي ملقتش هناك ورجعت أنا تاني تحت الشباك مستني تنادي وتقول أنا عايزاك والله دا نصيبي شكلي حبيت حبي بيزيد ناري بتقيد بس تسمحيلي نروح لبعيد وأنا يا حبيبي مهما لفيت زي عيونك انتي ما لقيت أنا هبنيلك جنة مش بيت عندي كلام بس بيني وبينك، اسمعيني احكيلك، بس بيني وبينك، عندي كلام، بس بيني وبينك، اسمعيني احكيلك.

وعلى صعيد أخر، تراجع فيلم هارلي بطولة النجم محمد رمضان، أمس السبت الموافق 29 أبريل إلى المركز الثاني حيث حقق إيرادات  547 ألف جنيه، ليبلغ إجمالي 29 مليونا و215 ألف جنية.

تابع موقع تحيا مصر علي