عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

"انتي مش قد السوشيال ميديا".. ريم طارق تكشف تهديدات حسن شاكوش لها

حسن شاكوش وزوجته
حسن شاكوش وزوجته

كشفت ريم طارق زوجة حسن شاكوش عن تهديدات حسن شاكوش لها، وذلك بنشر محادثة بينهما، وظهر شاكوش وهو يهدد ريم.

تحيا مصر يرصد لكم تهديد حسن شاكوش لـ ريم طارق

وشاركت ريم ستوري عبر حسابها بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام وجاء فيها: تهديدات حسن شاكوش لـ ريم طارق.. حسبي الله ونعم الوكيل في تزويرك وتهديدك واتفقاتك لمحاولة طمس الحقيقة حقيقة فضايحك.

وتابعت: محاولاتك لتضليل الرأي العام مش نافعة الحمدلله الناس مش أغبية وكله بيفرق بين الكدب والحقيقة.

ريم طارق على انستجرام

ريم طارق: الناس كلها عارفة فضايحك

وأوضحت: قبل ما تنزل حلقة طليق ريم بيوم تهديد حسن شاكوش لزوجته بتنزيل الحلقة، وأنه يخلي الناس تتسلى بيها. حسبي الله ونعم الوكيل والقانون هياخد مجراه والناس كلها عارفاك وعارفه فضايحك مهما حاولت إخفاء الحقيقة حق ريم طارق هيرجع بالقانون.

ريم طارق على انستجرام

تعليق ريم طارق على إتهامات طليقها

وكانت قد علقت ريم طارق زوجة مطرب المهرجانات حسن شاكوش على تصريحات طليقها بشأن إصابتها بمرض، مما كان يمنع زواجها من حسن شاكوش، وأيضًا كان المتسبب في انفصالهما، وأعادت ريم نشر صورة من صفحة فانز خاصة بها عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، وجاء فيها: توضيح: الناس اللي بتسأل عن تفاصيل مرض ريم، ريم الحمد لله سليمة تماااااااااما من اي حاجة وكل حاجة سمعتوها من شياطين الأنس مش صحيحة نهائيًا.. طبعًا كل حاجة بالدلائل والشهود احنا بس لما بنتكلم بنتكلم بالشهود والدليل مش اي كلام وخلاص.

ريم طارق على انستجرام

وأضافت: تابعوا لايف نرمين فيه مستندات وشواهد طبية صرحت بيها لأول وأدلة قاطعة على سلامة ريم الصحية والنفسية.. يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ. صدق الله العظيم.

والد ريم طارق يكشف أسباب الخلاف

وكان قد كشف والد ريم طارق عن اسباب الخلاف بين ابنته وحسن شاكوش، فقال: ”اللي حصل اختلاف في وجهات النظر بنتي مرتحتش فقررنا إننا نخرج بالمعروق والمشكلة بقالها شهرين والحمدلله انه ظهر على حقيقته قريب، و حسن خد كل حاجتها، أنا مقولتش أنه كان معاها 10 كيلو الماظ استولى عليهم لا ده الذهب العادي بتاعها وحقها الشرعي كله اللي احنا كاتبينه على الورق".

تابع موقع تحيا مصر علي