عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

إيمان العاصي: اللي بيشتغل مع محمد سامي طريقه بيتحول وكان بيجيلي رسائل تهديد من الجمهور

إيمان العاصي
إيمان العاصي

كشفت الفنانة إيمان العاصي كواليس مسلسل جعفر العمدة والذي عرض ضمن السباق الرمضاني المنقضي وحقق نجاحًا كبيرًا.

تحيا مصر يرصد لكم تصريحات إيمان العاصي

وقالت إيمان العاصي خلال استضافتها في برنامج معكم التي تقدمه الإعلامية منى الشاذلي ويعرض عبر قناة سي بي سي: محمد سامي لما اداني الاسكريبت كان بيحكي الشخصيات كلها ولما قريت لقيت شخصية دلال كان عندها مشاكل ومشاعر زي الناس بس وخدت القلم على وشي زي الناس واتفاجأت بيها.

إيمان العاصي: اللي بيشتغل مع محمد سامي طريقه بيحول

وتابعت: كان معروض عليا دور تاني غير دلال واعتذرت عنه واخترت الدور ده ومضيت على بياض.

وكشف: كان نفسي اشتغل مع محمد سامي من زمان لأن اللي بيشتغل معاه بيتحول طريقه للأحسن بكتير، ودايمًا المخرجين بيحصروني  في أدوار البنت الكيوت ومحمد سامي شاف إني أقدر أقدم حاجة جديدة.

إيمان العاصي: كنت بستقبل رسائل تهديد من الجمهور

وكشفت إيمان العاصي إنها كانت تستقبل رسائل تهديد من قبل الجمهور موضحة: كان بيجيلي رسايل تهديد من الجمهور وكانوا بيقولوا لو مرجعتيش سيف هنخطف بنتك.

إيمان العاصي: نهاية جعفر العمدة متغيرتش

كما كشفت إيمان العاصي أن نهاية جعفر العمدة لم يتم تغيرها كما قال البعض موضحة: مشهد المواجهة بيني أنا ومحمد رمضان أتصور أول مشهد في المسلسل وكنت طول الليل بعيط بسببه.

وتابعت: نهاية مسلسل جعفر العمدة متغيرتش والناس كانت فاكرة إني ممكن أقتل سيف بس مقدرش أعمل كده لأن الناس كانت هتموتني ومكنتش هقدر أخرج من البيت.

كما كشفت إيمان العاصي أنها صادفت شخصية في حياتها كانت تشبه شخصية دلال في مسلسل جعفر العمدة.

مسلسل جعفر العمدة

مسلسل جعفر العمدة بطولة محمد رمضان، زينة، هالة صدقى، إيمان العاصى، مى كساب، منة فضالى، أحمد داش، منذر رياحنة، عصام السقا، فريدة سيف النصر، جمال حجازى، مجدى بدر، أحمد فهيم، فتوح أحمد سلوى عثمان، فريدة سيف النصر، عماد صفوت، جورى بكر، طارق النهرى، أحمد عبد الله، إحسان الترك وضيف الشرف بيومى فؤاد، ومن تأليف وإخراج محمد سامى.

تابع موقع تحيا مصر علي