عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

رنا سماحة عن هاني محروس: مش محتاج حد يتكلم عن أخلاقه ومش شوية هبل يشوهوا ده

هاني محروس ورنا سماحة
هاني محروس ورنا سماحة

دافعت الفنانة رنا سماحة عن المنتج هاني محروس، وذلك بعد الخلاف الذي حدث بينه وبين المطرب المعتزال خالد الفايد خلال الفترة الأخيرة.

تحيا مصر يرصد لكم دفاع رنا سماحة عن هاني محروس

وكتبت رنا سماحة عبر حسابه بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: بقالي كام يومين شايفه ال timeline عندي كله بيتكلم وبيشيد باخلاق الاستاذ هاني محروس ومش فاهمه، هو يا جماعه الهندسه محتاج حد يتكلم عنه ولا عن اخلاقه؟!.

رنا سماحة: بيت آل محروس محترم ومليان كرم

وتابعت:بيت آل محروس كله بيت محترم ومليان حب وكرم وفن وفضلهم على كتير  سواء من النجوم أو من الفنانين الشباب واكيد مش شوية هبل ممكن يشوهوا ده.

خلاف خالد الفايد وهاني محروس 

وكان قد نشب خلافًا بين خالد الفايد والمنتج هاني محروس، وخرج الفايد يستغيث بالجمهور عبر مواقع التواصل الاجتماعي، موضحًا أنه يتعرض لتهديدات من قبل المنتج هاني محروس، كما أنه ترك مصر وقرر أن يبتعد عن محروس، ونشر العديد من المحادثات بينهما.

وخرج محروس في تصريحات خاصة لموقع تحيا مصر ونفى اتهامات خالد الفايد له، موضحًا: الكلام ده محلصش ده قد ابني ومش هدد ابني.

انتهاء الخلاف بين هاني محروس وخالد الفايد 

وأعلن الفنان المعتزل خالد الفايد مساء أمس انتهاء أزمته مع المنتج هاني محروس، وذلك خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وكتب خالد الفايد: الموضوع بيني وبين أستاذ هاني محروس اتحل وإن شاء الله مفيش أي حاجة وشكرًا جدَا لأستاذ هاني أنه تفهم الوضع وقال مفيش حاجة خلاص ومش هعمل أي حاجة وربنا يقدم الخير، وإن شاء الله أكون في مصر خلال أيام.

وتابع: وشكرًا بجد أن صوتي وصل ولقينا حل مع أستاذ هاني محروس وشكرًا للأستاذ سيد حجاج على تدخله وحصل خير يا شباب، وأنا خلاص همسح البوستات اللي فاتت، وادعولي ربنا يثبتني على طريق الحق وإن شاء الله ف مصر لما أنزل بيتي مفتوح لأي حد من أهلي وحبايبي اللي وقفوا جمبي ودعموني، وإن شاء الله أسجل القرآن الكريم كامل بصوتي قريبا وانزله عندي، الحمد لله رب العالمين والله بحبكم في الله ويشهد الله على ما في قلبي من محبة ليكم.

تابع موقع تحيا مصر علي