عاجل
الأحد 21 أبريل 2024 الموافق 12 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مي سليم: نزلت أشتغل يوم الحادثة وأنا مش قادرة اتحرك بس كله بيشوف من برة

مي سليم
مي سليم

حرصت الفنانة مي سليم على كشف معاناته مع العمل في الوسط الفني بعد تعرضها لحادث مريع أدلى إلى تدمير سيارتها بالكامل، مشيرة إلى أنها ذهبت للتصوير في نفس يوم الحادث.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير في ذلك التقرير تصريحات مي سليم عن معاناتها مع التمثيل

مي سليم: الشغل بيكون قاسي بس كله بيشوف من برة بس

وكتبت مي سليم عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي فيسبوك: “الشغل ساعات بيكون قاسي  مهما كانت ظروفك لازم تنزل تشتغل انا نزلت في نفس يوم الحادثة وانا مش قادرة اتحرك و كل جسمي كدمات و مش قادرة اقول كلمة و منهارة مش قادرة حتي ادوس علي رجلي كان مطلوب مني اروح التصوير  وانا مافيش اعصاب اصلا في نفس اليوم  مافيش حاجة سهلة الكل بيشوف من برة بس”.

لا يتوفر وصف.
منشور مي سليم

حادث مي سليم

وكانت قد تعرضت مي سليم لحادث سير مفاجئ أدى إلى تدمير سيارتها بالكامل، وكشفت شقيقتها عن تفاصيل الحادث، فقالت: “شكرًا لكل حد سأل على مي هي الحمد لله كويسه ربنا نجاها من حادثة صعبة جدا على الدائري وهي رايحة التصوير هي بخير وربنا ما يوريكم اي حاجة وحشة خالص".

وقالت مي سليم عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي “فيسبوك”: حقيقي المواقف الصعبة بتبين معادن الناس ومحبتهم وأنا ربنا أنعم عليّ بأجدع إخوات وجمهور، عاجزة عن الشكر لكل من سأل عليّ بمكالمة أو رسالة، أنا والله الحمد بخير وبحمد ربنا على كل حاجة هو كتبهالي، شكرًا وربنا ما يوريكم أي حاجة وحشة أبدًا.. الحمدلله الذي نجانا ووهبنا الحياة من جديد.

مي سليم تتألق في مسلسل تلت التلاتة

وكانت قد تألقت مي سلم في مسلسل تلت التلاتة إلى جانب الفنانة غادة عبد الرازق، ومصطفى درويش، ليلى أحمد زاهر، محمد القس، صلاح عبدالله وعدد آخر من الفنانين، وينتمي المسلسل لنوعية أعمال الغموض والجريمة والتشويق وهو مكون من 15 حلقة، ويتناول العمل قصة ثلاث أخوات توأم تعمل كل منهن في مهنة مختلفة، وتدور بينهن العديد من الأحداث المثيرة.

تابع موقع تحيا مصر علي