عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هنادي مهنا تحتفل بزفاف خالتها في فرنسا برفقة زوجها ووالديها

هنادي مهنا وعائلتها
هنادي مهنا وعائلتها _أرشيفية

احتفلت الفنانة هنادي مهنا بحفل زفاف خالتها في فرنسا، بحضور زوجها الفنان أحمد خالد صالح ووالدها الموسيقار الكبير هاني مهنا ووالدتها.

تحيا مصر يرصد احتفال هنادي مهنا بزفاف خالتها.

هنادي مهنا تسخر من شائعة انفصالها

على الصعيد الآخر، سخرت الفنانة هنادي مهنا، من شائعات انفصالها عن زوجها أحمد خالد صالح، وعلقت قائلة: "الموضوع مضحك وبيضحكني أوي، وقلت كويس انهم مشغولين في الكلام وده، ومتخيلين أن بينا خلافات أحسن مايحسدونا"، مؤكدة أنها تشعر بالغيرة على زوجها.

هنادي مهنا في كلمة أخيرة

تابعت هنادي مهنا خلال حوارها إلى برنامج "كلمة أخيرة" الذي تقدمه الإعلامية لميس الحديدي على قناة "ON": "أكيد أنا زي كل البني آدمين بس مش بتخانق.. وهو بيغير عليا في حدود الطبيعي، ‏وأحمد مش بيقولي ستو أنا، رغم إن الناس كلها بتقولي كده‏".

وكشفت أنها أحيانا تقوم بفتح موبايل زوجها، لكن ليس لشيء سوى لأخذ صور بعينها أو خلاف ذلك، «ومافيش مجال للمنافسة بين راجل وست».

تصريحات هنادي مهنا

أضافت الفنانة هنادى مهنا خلال لقائها ببرنامج كلمة أخيرة مع الإعلامية لميس الحديدى: 99 % من الصور على انستجرام فلتر، وكلها مش حقيقية والشكل والرشاقة حاجة مش مهمة أبدا المهم ان البنى أدم يكون مبسوط بنفسه هو من جواه مش مهم رأى أي حد تانى وببقى راضية عن نفسى ومبسوطة لما بحس انى شكلى عاجبنى.

وأكملت هنادي، أنها تأثرت كثيرة في الفترات السابقة بأراء الناس،  قائلة : " فيه ناس مثلاً كانت بتقلي شكلك أحلى  وانتي تخينه  معنديش مشكلة  ومحترمه رايهم بس مش هرجع تخينه عشانهم طالما مبسوطة بننفسي وأنا كده".

وواصلت : " في الاول كنت بـتأثر  بكلام الناس  في الاول وأنا مليانه كانوا بيقلولي شبهك زي الجاموسة، وكنت بضايق وأنا بقرأ الكومنتات، وأقعد أعيط لكن إكتستفت أن الانسان ممكن يضايق لما يكون ثقته في نفسه مهزوزة ودي فترة  عديت بيها وكأنت أي كلمة بتخبط".

تابع موقع تحيا مصر علي