عاجل
السبت 04 مايو 2024 الموافق 25 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

شيرين عبد الوهاب عن زوجها حسام حبيب: خناقاتي معاه بتحصل يوم شغلي ومسميني شوكليت على موبايله

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب _ أرشيفية

فجرت النجمة المصرية شيرين عبد الوهاب عدة تصريحات خلال  استضافتها في برنامج كاربول كاريوكي بالعربي الذي يقدمه الإعلامي هشام الهويش عبر تليفزيون دبي.

تحيا مصر يرصد تصريحات شيرين عبد الوهاب عن زوجها حسام حبيب. 

خلافات شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب 

قالت شيرين عبد الوهاب: "دايمًا خناقاتي أنا وحسام تحصل يوم شغلي ومسميني شوكليت على موبايله.

وعن المطربة إليسا قالت: بحب فيها إنها واضحة أوي، ومش بحب إنها ساعات لما تغني بحس إنها ماسكة على الناس شيكات، بس هي جميلة وقلبها حلو".

سبب غياب شيرين عبد الوهاب عن الساحة الفنية

من جانبه، كانت تحدثت شيرين عبد الوهاب عن سبب غيابها طوال هذه الفترة، فقالت: "أنا كنت معزولة تمامًا والسوشيال ميديا بتاعتي اتاخدت مني، واحد اسمه محمد الشاعر حصل نصباية كبيرة وخد السوشيال ميديا بتاعتي، وأنا برفع عليه قضية وبرجعها إن شاء الله، وكل حاجة هتعرفوها مني".

وأكدت شيرين عبد الوهاب أنها لازالت تعمل على إصدار فيلم عن قصة حياتها، موضحة: بكتب فيلم عن حياتي وهيكون في بنت هتعمل دوري، وأنا صغيرة، ومينفعش بنت من بناتي لأنهم بقوا أطول مني، انا بنتي مريم عازفة ماهرة، لكن مبتحبش الشهرة وهي صح.

حالة شيرين عبد الوهاب الصحية

وسبق وأن طمئن إيهاب صالح مدير أعمال النجمة شيرين عبد الوهاب، جمهورها  على حالتها الصحية بعدما سقطت على مسرح حفلها بدبي.

وغرد إيهاب صالح مدير أعمال شيرين عبد الوهاب عبر حسابه الرسمي بموقع التدوينات القصيرة تويتر: جمهور شيرين أنا دايمًا عارف أنكم سند وضهر ليها.. بس عمري ما كنت أتخيل أنكم بالحجم والعظمة دي بجد ما شاء الله.. عايز أطمنكم إن شيرين بخير.. وخرجت من المستشفى بعد شوية فحوصات وإشاعات على رجليها.. بعد ما تحاملت على نفسها عشان تكمل الحفل بنجاح.. شكرًا بجد على كل الحب والدعم ده.

تابع موقع تحيا مصر علي