عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

دعمته في بدايته وتوفى والدها ووالدتها في سن صغير.. معلومات عن مديرة أعمال تامر حسني

تامر حسني وهالة عمر
تامر حسني وهالة عمر

تصدر اسم الفنان تامر حسني وطليقته المغربية بسمة بوسيل تريندات مواقع التواصل الاجتماعي خلال الساعات الأخيرة الماضية، وذلك بعدما كشفت بسمة بوسيل عن السبب الحقيقي وراء انفصالها عن تامر حسني.

تحيا مصر يرصد لكم معلومات عن هالة عمر مديرة أعمال تامر حسني

وكشف بسمة أن مديرة أعمال تامر حسني هي السبب وراء انفصالهم، وبعدها تصدر اسم هالة عمر مديرة أعمال تامر حسني تريندات مواقع التواصل الاجتماعي وبدأ الجمهور يبحث عنها.

ونستعرض لكم في التقرير التالي أبرز المعلومات عن هالة عمر:

-هالة عمر هي أحدى معجبات تامر حسني ومن الفانز الخاص به وهي في عام الـ 14.

 -قابلها تامر حسني مرة أخرى في الإسكندرية وهي تبكي وكان عمرها وقتئذ 14 عاما وطالبته بإكمال مسيرته، إذ كان يتم محاربته وقتها.

-تولت هالة عمر إداراة حسابات السوشيال ميديا لتامر حسني، وذلك عندما قرر أن يقوم بإجراء شركة تتولى إدارة صفحته.

-توفى والدها ووالدتها في سن صغير واعتبرها تامر حسني مثل ابنائه.

-زوجها يُدعي عمرو، وطلب يدها من الفنان تامر حسني.

-غير متفاعلة عبر مواقع التواصل الاجتماعي ولديها حساب عبر إنستجرام خاص بنشر أعمال الفنان تامر حسني، وحساب أخر خاص بها اغلقته ليكون للأصدقاء فقط.

بسمة بوسيل تكشف المستور

وكانت قد أثارت بسمة بوسيل الجدل بعدما وجهت رسالة لهالة عمر، حيث كتبت بسمة بوسيل عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام من خلال خاصية “ستوري”: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي ياهالة، في اشارة إلى مديرة أعمال تامر حسني.

ثم نشرت ستوري أخرى اوضحت فيها: “احترام العشرة بيبتدي باحترام مشاعر غيرك، خاصة لو سبب في خراب بيتك وهدم حياة أولادك”.

وجاءت ستوري بسمة بوسيل بعد قيام تامر حسني بتوجيه رسالة إلى مديرة أعماله هالة عمر، حيث نشر فيديو من حفل الزفاف وكتب: "لكل اللي بيسأل عن ايه وجه القرابه بيني و بين العروسه الجميله دي شايف اسأله كتير انا هحكيلكوا هي اسمها هاله عمر عرفتها كانت بنت من الفانز صغيره و من المقاتلين و المدافعين عن تامر على الانترنت و من كتر دفاعها عني لفتت نظري و مره رديت عليها شكرتها و لما سافرت اسكندريه في الوقت ده لقيت بنت صغيره اوي بتعيط و بتجري عليا فا وقفتلها و فكرتني بنفسها و فضلت تعيط و تقولي احنا معاك و لازم تكمل عشان كنت بتحارب جداً في بداياتي.

 وتابع: فا اتصدمت ان اللي بتقول كده بنت صغيره كده و المجهود ده كله اللي عاملاه بنت صغيره عندها ١٤ سنه وقتها كانت السوشيال ميديا لسه بتطلع و كنا في شركتنا بندور على شركه كبيره تمسكلي السوشيال ميديا لحد ما قولتلهم انا مش عايز شركه كبيره انا عايز البنت الصغيره دي هي اللي تمسكها.

وأضاف: فضلوا يقنعوني ان كده مش صح ولازم اكتر حد خبره يمسكها وانا قولت لا لازم اكتر حد بيحبني هو اللي يمسكها و انا واثق ان طاقة الحب مفعولها اقوى من طاقة المحترف بلا حب فعرضت عليها تشتغل معايا و هي في السن ده مصدقتش طبعاً و من ساعتها و هي اللي ماسكه كل شغل الميديا الطفله الشاطره اللي كبرت دلوقتي قدامكم هاله عمر.

تامر حسني عن هالة عمر: بنتي الكبيرة بتتجوز قدام عيني

واستكمل" اما بقى عريسها العسل ده اسمه عمرو طلب اديها مني انا عشان والدها و والدتها توفاهم الله. في سنه واحده رحمهم الله ياريت نفتكرهم و نهديلهم ثواب الدعاء و الفاتحه و من اللحظه دي اتحولت هاله لبنتي الكبيره بجد اللي بتتجوز دلوقتي قدامي و بسلمها لعريسها بنفسي و بغني في فرحها.

واختتم: معرفتش ارد على كلامك عني في الفرح يا هاله رديت دلوقتي هنا ربنا يكرمك و يسعدك مع جوزك الجميل المحترم اللي هيكون ضهرك و سندك و يكمل معاكي مشوار حياتك مع اولادكم الجُمال بإذن الله 

تابع موقع تحيا مصر علي