عاجل
الأحد 19 مايو 2024 الموافق 11 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بفستان أبيض قصير.. أنغام تخطف الأنظار في أحدث ظهور

أنغام _ أرشيفية
أنغام _ أرشيفية

خطفت الفنانة المصرية أنغام الأنظار في أحدث ظهور لها على حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، حيث أطلت بفستان قصير باللون الأبيض.

تحيا مصر يرصد أحدث ظهور للفنانة أنغام.

أنغام تطرح أغنية شبر ونص

على الصعيد الآخر، كانت طرحت المطربة أنغام أغنية شبر ونص عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، بالتعاون مع الفنان محمود العسيلي لصالح مؤسسة مجدي يعقوب للقلب.

كلمات أغنية شبر ونص


وجاءت كلمات الأغنية: وازاي بس یا شبر ونص تطلع اجمد مني تعوج راسك تضحك بس أضحك لو ایھ معكنني وازاي بس یا شبر ونص نستني ھمومي فثانيه بعید حسباتي وبرجع ابص بصه في وشك بالدنیا ابو قلب ابیض ببرائته یلعب فقلوبنا براحته ازاي یتعب دا سلامته نتِعب نفسنا على راحته ابو قلب ابیض یا جماله یعمل في الناس ما بداله.

آخر أعمال أنغام الغنائية

لو یوم قلبه ھایتوجع نتوجع احنا بداله وازاي بیقولو علیك عیل یا بطل شایل أحمال لو قلبك الأبیض ده استحمل یقى احنا اللي طلعنا عیال ابو قلب ابیض ببرائته یلعب فقلوبنا براحته ازاي یتعب دا سلامته نتِعب نفسنا على راحته  ابو قلب ابیض یا جماله یعمل في الناس ما بداله لو یوم قلبه ھایتوجع نتوجع احنا بداله.. وازاي بس یا شبر ونص تطلع اجمد مني تعوج راسك تضحك بس أضحك لو ایھ معكنني وازاي بس یا شبر ونص نستني ھمومي فثانيه بعید حسباتي وبرجع ابص بصه في وشك بالدنیا ابو قلب ابیض ببرائته یلعب فقلوبنا براحته ازاي یتعب دا سلامته نتِعب نفسنا على راحته ابو قلب ابیض یا جماله یعمل في الناس ما بداله.

تابع موقع تحيا مصر علي