عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

جوزي بـ قرون.. زوجة تصرخ: عايزني ألبس عريان وأرقص على اليوتيوب|فيديو

المحامية نهى الجندي
المحامية نهى الجندي

بيطلب منها ترقص على اليوتيوب.. واقعة غريبة سردتها زوجة عن مأساة زوجها، حيث طلب منها إنشاء قناة على موقع اليوتيوب وتقديم محتوى تظهر فيها وهي ترقص لنشره وجلب الأموال، إلا أن الزوجة بعدما نفذت طلب زوجها رفضت التكرار ورفعت دعوى طلاق للضرر على زوجها.

تفاصيل أغرب قضايا محاكم الاسرة

واقعة من أغرب قضايا محاكم الأسرة، حيث تقدمت المحامية نهى الجندي بدعوى طلاق للضرر عن سيدة طلب الهروب من مأساة زوجها، والذي طلب منها إنشاء قناة على موقع اليوتيوب وتصوير مقاطع رقص ونشرها على القناة للحصول على أرباح، وقيامها بتنفيذ مقاطع ثم رفضها التكرار معللة ذلك «كان عشان خاطر الفلوس وعيالي، لكن كفاية بقى مش عايزة أعمل كدة تاني».

زوجة تصرخ: جوزي بـ قرون

جوزي بقرون وعايزني ألبس مكشوف في الشارع وأرقص على اليوتيوب.. كانت تلك كلمات السيدة للمحامية نهى الجندي التي روت لـ تحيا مصر تفاصيل القضية التي طلبت فيها السيدة الحصول على حكم طلاق للضرر، قائلة أن السيدة حضرت لها وطلبت رفع قضية طلاق للضرر بسبب طلب زوجها لبس الملابس المكشوفة وتصوير مقاطع رقص ونشرها عبر اليوتيوب، وقالت الزوجة أنا سمعت كلامه وعملت كدة عشان العيال والفلوس، لكن لما راجعت نفسي قولتله ده حرام وأنا مش هعمل كدة أنت راجل بـ قرون.

سيدة: زوجي يطلب مني تصوير فيديوهات 

وتابعت المحامية نهى الجندي أن الحال وصل بالزوج لقيامه بإجبارها على خلع الحجاب ورفع مقاطع فيديو لها على الإنترنت وهي ترقص، وحيث سيتم الإستشهاد بمقاطع فيديو الرقص التي تظهر فيها السيدة، بالإضافة إلى أن الزوج كان يجبرها على مشاهدة مقاطع فيديو رقص لتتعلم منها، حيث أكدت للمحامية قائلة «أنا حسيت إني مش قاعدة مع راجل وجيت لك عشان أخلص منه ده راجل ديوث، ومينفعش أفضل على ذمته».

وقالت زوجة الرجل للمحامية في دعوى الطلاق «مش بيغير عليا.. ده مالوش غير إسم واحد بس أنا المفروض متجوزة واحد يغير عليا وعلى لبسي ودا مش بيحصل معايا كان ديما يقولي إلبسي بس عريان وملكيش دعوى ويخليني اختار لبس ملفت، وأعمل شعري بطرق غريبة جدا، وأنا اصلا كنت محجبة وملتزمة، لكن هو الفيديوهات جننته والفلوس خليته يعمل ده، ده وصل بيه في النهاية أنه عايزني أعمل فيديوهات روتين في البيت».

تابع موقع تحيا مصر علي