عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

أرملة وائل نور لـ أميرة العايدي: عيب تنهشي في لحم طليقك وهو ميت وأنا مش خايفة من حاجة| فيديو

أرملة وائل نور
أرملة وائل نور

خرجت الفنانة غادة النجار، أرملة الفنان الراحل وائل نور لتكشف قصة خلافها مع الفنانة أميرة العايدة طليقة زوجها حيث يتصارع الثنائي على الشقة التي تسكن بها زوجة وائل نور الحالية وأبنائها.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات أرملة وائل نور عن أزمتها مع طليقته

أرملة وائل نور: ازاي واحدة تطلق وتسيب جوزها ومراته يعيشوا في شقتها؟

قالت أرملة وائل نور خلال لقائها بموقع تحيا مصر: اتجوزت وائل نور في 2010 وعيشت معاه حياة زوجية هادية ومحدش كان بينازعنا في حاجة، وتوفى في 2016  وجت مدام أميرة العايدي طليقته اللي طلقها ف 2004 ومكنتش بتنازعه في اي حاجة وده مكنش طبيعي ان واحدة تطلق ومتنازعش جوزها على شقة بتاعتها هو اتجوز وخلف فيها ومكنش فيه منازعات قضائية عليها

وتابعت: أميرة العايدي جت عزتني في الشقة وعزت ولادي وبنته الكبيرة جت  وعندي برقيات عزاء في عنوان الشقا واتغسل هنا في الشقة.

أرملة وائل نور: مش هو اللي ياكل حق طليقته وأنا مش قلقانة من حاجة ومعايا المستندات

وتابعت غادة النجار حديثه، موجه رسالة صارمة لـ أميرة العايدي: وائل نور جدع وأصيل مش ده اللي ياكل حق حد ولا ياكل حق طليقته ولو كان ليكي حق عنده كنتي طلبتيه منه وهو عايش، أنا مش قلقانة أنا معايا مستندات واللي عايز يطلع عليها يطلع، وياريتها عايزة تطردني انا أو عايشة بطولي ده في 3 أطفال صغيرين ومفيش استغاثة انا مش طالعة استغيث.

أرملة وائل نور: عندي 3 أولاد ووائل مات فجأة لكن قلبة كان حاسس

واستكملت: 5 مرات طب شرعي بيطعنوا في العقد المسجل إن الشقة مش ملك وائل وملك الفنانة أميرة هي مطلبتش حقوقها من بدري طيب فين العقد الأصلي اللي معاها، كنت واجهيته وهو عايش متجيش تنشهي في لحمه ولحم ولاده وهو ميت، أنا عندي 3 أولاد أكبرهم جودي.

وكشتف أرملة وائل نور عن وفاة الفنان الراحل، فقالت: مات موت مفاجئ لكن قليه كان حاسس، توفى قبل ولادة حمزة ومشافهوش اتحرم منه.

تابع موقع تحيا مصر علي