عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

براحة شوية عشان متفرهدوش.. تفاعل كبير من الجمهور مع أغنية على بالي لـ شيرين بحفل جدة

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب

بدأت الفنانة شيرين عبد الوهاب منذ قليل حفلها الغنائي في جدة المقام على مسرح مسرح “بنش مارك”، وذلك ضمن حفلات النجوم في صيف 2023 بجدة.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير حفل شيرين عبد الوهاب في جدة

شيرين عبد الوهاب تتألق بأغنية على بالي

وافتتحت شيرين عبد الوهاب حفلها في جدة بأغنية على بالي التي قدمتها وسط تفاعل كبير من الحاضرين في الحفل، لتغير كلمات الأغنية وتقول: انتو أغلى الناس عليا روحي فيكم، بدلا من “انت أغلى الناس عليا”.

شيرين عبد الوهاب للجمهور: براحة شوية عشان متفرهدوش

من جانبه، مازحت شيرين عبد الوهاب جمهورها قائلة: "بالراحة علشان الدنيا حر، ما تفرهدوش نفسكو دلوقتي".

وتابعت حديثها، قائلة: أنا بحبكم وبموت فيكم.

شيرين عبد الوهاب ونشاطها الفني

من ناحية أخرى، تحدثت شيرين عبد الوهاب عن سبب غيابها طوال هذه الفترة، فقالت: "أنا كنت معزولة تمامًا والسوشيال ميديا بتاعتي اتاخدت مني، واحد اسمه محمد الشاعر حصل نصباية كبيرة وخد السوشيال ميديا بتاعتي، وأنا برفع عليه قضية وبرجعها إن شاء الله، وكل حاجة هتعرفوها مني".

واكدت شيرين عبد الوهاب أنها لازالت تعمل على إصدار فيلم عن قصة حياتها، موضحة: بكتب فيلم عن حياتي وهيكون في بنت هتعمل دوري، وأنا صغيرة، ومينفعش بنت من بناتي لأنهم بقوا أطول مني، انا بنتي مريم عازفة ماهرة، لكن مبتحبش الشهرة وهي صح.

مدير أعمال شيرين عبد الوهاب يحمس الجمهور لأعمال شيرين المقبلة

وحمس مدير أعمال شيرين عبد الوهاب جمهورها لأعمالها المقبلة، فقال: أخيرًا بقى بالنسبة للمفاجآت اللي وعدتكم بيها قبل الحفل، خليكم واثقين إن اللي جاي كتير جدًا وحفلات في كل حتة إن شاء الله.. ومش هنهدى بأي شكل عشان شيرين عندها طاقة وحماس ملهمش آخر.. ووعد مني إن شاء الله نعوضكم.

واختتم مدير أعمال شيرين عبد الوهاب حديثه قائلًا: آخر وأهم حاجة هي للناس اللي بتجرح بالكلام وحديث عن النبي محمد صلى الله عليه وسلم: “لا يستقيم إيمان عبد حتى يستقيم قلبه، ولا يستقيم قلبه حتى يستقيم لسانه”.

تابع موقع تحيا مصر علي