عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد حفلها في جدة.. شيرين عبد الوهاب: لازم أروح وأركع قدام ربنا على حبكم ده

شيرين عبدالوهاب
شيرين عبدالوهاب

تألقت الفنانة شيرين عبد الوهاب خلال حفلها الغنائي في مدينة جدة، الذي أقامته منذ قليل ضمن حفلات موسم صيف 2023، وذلك وسط تفاعل عدد كبير من نجوم الفن.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تعليق شيرين عبد الوهاب على حفلها في جدة

شيرين عبد الوهاب: هسجد ألف سجدة على حبكم اللي ميتعوضش

وقالت شيرين عبد الوهاب لجمهورها خلال الحفل: الواحد لازم يروح يصلي ويركع قدام ربنا للجمال والشكر والاحترام ده وهسجد له ألف سجدة، حبكم ميتعوضش بكنوز الدنيا كلها وانتوا أحلى حاجة فيها.

وتابعت حديثها موجهة الشكر لهيئة الترفيه السعودية بقيادة المستشار تركي ال الشيخ: عايزة أشكر هيئة الترفيه لأنها عيّشتنا أحلى أيام حياتنا مع جمهورنا الغالي، وبشكر شركة روتانا المنظمة للحفلة، وعايزة أشكركم إنتوا كمان.

تفاصيل حفل شيرين عبد الوهاب في جدة

وكانت قد افتتحت شيرين عبد الوهاب حفلها في جدة بغناء أغنية على بالي التي تفاعل معها جمهورها بطريقة هيسترية معربين عن شدة اشتياقهم لصوتها، من جانبه أعربت شيرين عبدالوهاب عن سعادتها بهذا التفاعل قائلة: انا بحبكم وبموت فيكم.

وقدمت شيرين عبد الوهاب خلال الحفل عدد من أعمالها الغنائية من بينهم: تاج راسك، على بالي، متير بنعشق، خليتني أخاف، بياعين الصبر، متاخدة من الأيام، جرح تاني، فضلا عن أغنية سيرة الحب لأم كلثوم.

شيرين عبد الوهاب تغني لمصر في جدة

وفي لقطة وطنية طريفة قدمت الفنانة شيرين عبد الوهاب خلال حفل جدة أغنية ماشربتش من نيلها، حيث قالت بشكل هيتسيري للمايسترو الخاص بالحفل اتقسّلمنا حاجة كدا عشان نغني لـ مصر حبيبة قلبي.

يذكر، أن أخر أعمال شيرين عبد الوهاب التي طرحتها عبر قناتها الرسمية بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب أغنية المترو، التي أتت كلماتها: في محطه المترو وانا ماشيه من يومين انا شفت حد مش هشوفه مرتين ضحكت عيونه ضحكه قولت قصدو مين انا انا انا بصيت شمالي وبعدها بصيت يمين ومكنش فيه الا انا بس وجمبي اتنين مبقتش عارفه هو يومها قصدو مين يا دي يا دي يا انا خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه مبقتش فاهمه مبقتش عارفه ده عمل فيه روحي وفي قلبي اي قربلي خطوه وقالي فجأه اي النظام دقات قلبي سريعه ومن غير انتظام وضحكلي نفس الضحكه قولت خلاص تمام كده.

تابع موقع تحيا مصر علي