عاجل
الأربعاء 01 مايو 2024 الموافق 22 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ارتباط أمير المصري بـ أسماء جلال يثير الجدل والجمهور يكشف الحقيقة بصورة.. شاهد

أسماء جلال وأمير
أسماء جلال وأمير المصري _ أرشيفية

توقع الجمهور وجود علاقة عاطفية تجمع بين الفنان أمير المصري والفنانة أسماء جلال، وذلك بسبب صورة نشرها الثنائي كل منهما على حده من اسكتلندا في نفس المكان.

تحيا مصر يرصد شكوك الجمهور حول وجود علاقة عاطفية تجمع أمير المصري بالفنانة أسماء جلال.

تصريحات أمير المصري 


على الصعيد الآخر، قال أمير المصري خلال لقائه في برنامج the insider: فيلم إن كاميرا فيلم دراما وبلعب دور فاشون ديزاينر وعايش مع واحد عايز يبقى ممثل وفي بينا حاجات مشتركة وشبه بعض والاتنين من أصول عربية او من اسيا  وبيحالوا يواجهوا العنصرية اللي بتحصل في الشغل سواء في التمثيل او الفاشون.


وعن فيلمه الثاني الذي حمل اسم كلوب زيرو قال امير انه يُجسد شخصية مدرب باليه وكشف: احداث الفيلم بتحصل كلها في مدرسة باليه، وبلعب دور مدرب بالية والبالية صعب جدا وكانت تجربة صعبة وتحدي بالفعل  يعني.


وتحدث أمير عن فيلم The Crown وتجسيدة شخصية رجل الاعمال المصري محمد الفايد وقال امير: شخصية الفايد كنت خايف منها جدًا وكنت خايف العب شخصية حد معروف وعايش بس يبقولوا ردود افعال الناس كانت حلوة.

وأضاف: أهم حاجة كانت بالنسبالي أني  اوري أن هو شخصية محبوبة ومتمسك ببلده ومجتهد والحاجات دي كانت وجودة في الاسكريبت.

وتابع: جابوا سيناريست مصري يشتغل معانا وكانوا مهتمين بينا جدًا باللي جايين من الشرق الاوسط.

تصريحات أسماء جلال عن مشاركتها في الهرشة السابعة

هذا وقالت أسماء جلال تعليقًا على مشاركتها في الهرشة السابعة: معرفش حد بعينه اكتشفت أن جوزها كان مخلف بنت ومش قايلها، بس أقدر أتخيل أن دا ممكن يحصل عادي، زي ما الست بتكتشف أن الرجل متجوز وعنده عيلة تانية، والمشهد دا كان تقيل بالنسبالي لأن مكنتش عارفة هحس بايه.

أسماء جلال تتألق بمسلسل الهرشة السابعة

وتابعت: في الوقت اللي هو بعد التصوير كنت بلاقي رسايل صوتية من علي قاسم أكتر من أي حد تاني.. كنت بفتكر في الأول أنه بيصبح عليا عادي فالاقيه بيكلمني في المشاهد والشغل، وكنا بنتكلم كتير أوي بالذات في المشاهد.

تابع موقع تحيا مصر علي