عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد اصابتها بنتوءات على الأحبال الصوتية.. هلا رشدي: متحركوش شفايفكم وانتو بتكلموني انا بسمع وكفايا تنمر

هلا رشدي
هلا رشدي

وجهت الفنانة هلا رشدي رسالة لجمهورها ومتابعيها عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، وذلك بعد تعرضها لـ الاصابة بنتوءات على الأحبال الصوتية.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات هلا رشدي للجمهور بعد مرضها

هلا رشدي بعد مرضها: أهلي واصحابي بيتنمروا عليا

وقالت هلا رشدي عبرموقع انستجرام: لتوضيح البوست اللي فات: أنا إستراحه طويلة حبتين من الغنا إلى تمام الشفاء إن شاء الله.. شُغل نتوءات على الأحبال الصوتيه و حركات مطربين نص كم كده.

وتابعت: اه صحيح .. والنبي لما نتقابل في حته و أسلم عليكوا من غير صوت ما تهمسوش وانتوا بتردوا عليا أو تحركوا شفايفكوا اتكلموا عادي أنا بسمع والله.. وبعدين كفايه عليا التنمر اللي أهلي واصحابي بيعملوه فيا من ساعة ما تعبت، يعني على سبيل المثال: عايزين يمشوني  جرس عشان لما يدورا عليا يلاقوني وقيسوا على ده حاجات كتير بقى.. فـ شدوا حليكم في الدعوات بالشفاء العاجل عشان أرجع زي البرنس كده وأنتقم منهم كلهم.. بحبكوا يا سر السعادة.

مرض هلا رشدي

وكانت قد أعلنت هلا رشدي عن اصابتها بمرض في الأحبال الصوتية: “استراحة طويلة حبتين من الغنا، جو نتوءات على الأحبال الصوتية وحركات مطربين نص كم كده، هنقضيها تيك توك أنا ومعز إلى العود الحميد أن شاء الله.. شدوا حيلكم في الدعوات عشان الموضوع مايوسعش مني، مش عايزة أدخل في الجد”.

آخر أعمال هلا رشدي

الجدير بالذكر أن، آخر أعمال هلا رشدي هو مشاركتها في مسلسل مكتوب عليا، والذي عرضف في السباق الرمضاني 2022، وحقق نجاحًا كبيرًا، وكان العمل من بطولة أكرم حسني، ويشاركه عدد من النجوم أبرزهم عمرو عبد الجليل، أيتن عامر، الفنانة القديرة حنان سليمان، وإسماعيل فرغلي، ومحمد طعيمة، وغيرهم من نجوم الفن، ودارت أحداث مسلسل مكتوب عليا في إطار من الكوميديا والفانتازيا، حول شخص يستيقظ من النوم ليجد بعض العبارات المكتوبة على جسده، والذي حقق من خلاله نجاحات ساحقة خلال فترة عرضه في شهر رمضان 2022.

تابع موقع تحيا مصر علي