عاجل
الجمعة 24 مايو 2024 الموافق 16 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بوسي: اشتغلت في شارع الهرم عشان أكل عيش وطليقي كتب عليا وصلات أمانة عشان مرفعش عليه قضية خلع

بوسي
بوسي

تحدثت المطربة بوسي عن أزمتها مع طليقها السابق، كما كشفت عن بعض الأسرار في حياتها الشخصية، وكواليس حفل زفافها.

تحيا مصر يرصد لكم تصريحات بوسي 

وقالت بوسي خلال استضافتها في برنامج حبر سري التي تقدمه الإعلامية أسما إبراهيم ويعرض عبر قناة القاهرة والناس: الرجالة حاجة مهمة في حياة الست وقليل لما تلاقي في الزمن ده  راجل فيه صفة الرجولة والجدعنة والحنية، وفي راجل بيديكي فكرة سيئة عن الرجالة وراجل يخليكي تحبي الرجالة كلها.

وتابعت: الشغل في شارع الهرم علمني أتعامل مع الناس وخلى عندي خبرة، كنت شغالة في شارع الهرم عشان أكل عيش وكنت بشتغل بالأكراه لأني مكنتش حابه الأماكن دي لأنها مش شبهي، وكنت بتضرب عشان أنزل اشتغل وكنت بتهان وعانيت كتير أوي في حياتي.

وأستكملت: الحمد لله أن لسه فيا شوية عقل بعد اللي شوفته ولو واحدة غيري كانت لسعت من اللي أنا شوفته أو دخلت مستشفى المجانين.

كما تطرقت بالحديث عن الوسط الفني والتمثيل وقالت: اللي مش ليه شلالية في الوسط الفني بيتظلم ولو مفيش منتج متبنيكي هتضيعي وهتتظلمي وأنا لسه معملتش شلة في التمثيل.

وتحدثت بوسي عن طليقها وقالت: عمري ما همنع ابني يشوف أبوه هو اللي مش عايز، وابني مقاليش أنا عايز أشوف أبويا ولا هو قال أنه عايز يشوف ابنه وهو مش بيصرف عليه وأنا متكفله بيه بكل حاجة.

وكشفت: كنت مقهورة من طليقي وصبرت عليه عشان خاطر ابني وكنت عايشة غصب عني، وحسيت أن في حد مكتفني وكنت عايشة غصب عني ومكنتش حابة العيشة دي وكنت محبوسة ومتراقبة وكان مكتوب عليا وصلات أمانة وشيكات عشان مرفعش قضية خلع عليه.

بوسي: بحب ابان قوية قدام الكل عشان مفيش حد يجي عليا ويخافوا مني 

كان نفسي اخد حقي وأنا مش بعرف اخد حقي بس ببان كده وبس واتعلمت أكون قوية من صغري عشان مش لاقيه ضهر اتحمى فيه وأنا مقوية نفسي بنفسي وبعمل كده عشان مفيش حد يقرب مني ويخافوا مني، وأنا بتظيم دايما بس بسيب ربنا يجيبلي حقي وأنا ثقتي في ربنا كبيرة أوي.

وتطرقت بالحديث عن كواليس زواجها وأزمته وقالت بوسي: كلمة عليا الطلاق أبوظ الفرح كنت بقولها عشان كنت لابسه كعب والمفروض هغيره والفترة طولت ويتصوروا معايا وخلقي ضيق وبرمي البوكية وبهرز وبينكشني وهزرت بالشكل ده واللي نزل الفيديو بني أدم مريض.

بوسي: أنا نجمي خفيف وبتحسد بسرعة

واستكمت بوسي حديثها: عملت فرحي في يومين لاني مكنتش عايزة اعمل فرح ومكنش في وقت أعزم الناس، ومكنتش حابة أقول عشان بوسي: أنا نجمي خفيف وبتحسد على طول وحتى في الشغل مش بتكلم عشان لما بقول حاجة بتبوظ.

بوسي: وفاة أمي كسرني وحسيت إني يتيمة

وتحدثت بوسي عن والدتها وقالت: أمي كانت مشبعاني ومكنتش حرماني من أي حاجة وهي كانت مطربة ودخلت المهنة على كبر وكان بلدنا الزقازيق وأهلها مكنوش سامحين بده، وفاة أمي كسرني وحسيت إني يتيمة بعد وفاتها ولو كانت عايشة مكنتش هتجوز لإني اتجوزت عشان أهرب من الواقع.

تابع موقع تحيا مصر علي