عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

حققت حلمها.. مايان السيد تعوم مع الدلافين في أحدث ظهور لها| صور

مايان السيد
مايان السيد

شاركت الفنانة الشابة مايان السيد الجمهور والمتابعين مقطع فيديو، يوثق لحظة عومها مع الدلافين في أحد حمامات السباحة، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات مايان السيد عبر إنستجرام

ونشرت مايان السيد الصور والفيديوهات من خلال خاصية استوري، وعلقت عليها قائلة: "الحلم تحقق"، وقد حازت الصور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين عبر منصات التواصل الاجتماعي المختلفة.

رد مايان السيد على الانتقادات

وسبق وأن حرصت الفنانة الشابة مايان السيد الرد على الانتقادات التي تعرضت لها مؤخرًا بسبب أدائها التمثيلي في مسلسل 1000 حمد الله على السلامة مع النجمة يسرا.

حيث قالت مايان خلال مقطع فيديو لها عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام: أنا قررت السنة دي، إن ليه ماجربش وليه مالعبش وأنا كنت حابة إن أنا أعمل ده وأني أخد ريسك وأجرب أعمل حاجة جديدة بعيدة عني شوية.

وتابعت: ممكن يكون ناس كتير شافوا إن دمي مش خفيف مثلًا أو إن أنا مش لايق عليا الكوميدي، وده من حقكم إن يبقي ليكم رأي وأنكم تعبروا عن الرأي ده طبعًا وأنا من ناحيتي حلو إن أنا أعرف فين الانتقادات دي وإيه اللي أقدر أشتغل عليه ويبقي أحسن لأن أنا لسه بتطور ولسه مش بعتبر نفسي إن أنا خلاص بقيت فنانة أنا لسه بكبر ولسه بتعلم من الاساتذه اللي أنا بشتغل معاهم.

تبرع مايان السيد بفستانها

وعلى صعيد آخر، شاركت الفنانة مايان السيد في مزاد خيري، وذلك من خلال التبرع بفستانها وعرضه في المزاد لتشجيع المتبرعين على المشاركة بأعلى سعر لصالح المرضى المحتاجين.

وقالت مايان السيد: أنا عارفة إن إحنا مفروض نتصدق بأكتر حاجة بنحبها وأنا أكتر حاجة بحبها اللبس، والفستان ده عزيز عليا جدا لإني لبسته في أول حفلة توزيع جوايز فأنا هشارك بالفستان ده في المزاد الخيري وأعلى سعر هييجي للفستان ده هيساهم في علاج ملايين المرضى في كل محافظات مصر، لإن بخيرك يقدروا.

تابع موقع تحيا مصر علي