عاجل
السبت 18 مايو 2024 الموافق 10 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

تغريد فهمي: كله ماشي يمثل اللي عنده موهبه واللي مش عنده

تغريد فهمي _ أرشيفية
تغريد فهمي _ أرشيفية

حلت الفنانة تغريد فهمي ضيفة مع الإعلامية انجي هشام في برنامج المنسي عبر قناة هي، لتتحدث عن الفن.

تحيا مصر يرصد تصريحات تغريد فهمي.

تصريحات تغريد فهمي

وقالت :' بسعى لكن أنا مؤمنة بحاجة اطلبوها بعزة، بسعى اكيد لان برضو مطلوب سعي في مهنتي بس السعي بتاعي مش بطارد الناس.

رأي تغريد فهمي في حال الوسط الفني

و عن رأيها في حال الوسط الفني خلال حوارها مع الإعلامية انجي هشام في برنامج المنسي عبر قناة هي قائلة:' الفن علاقات وواسطة، وبقيت شايفة دلوقتي إن كله دلوقتي بقي ماشي بيمثل بصراحة، اللي عنده موهبة واللي مش عنده واللي دارس أنا بقيت بشوف المهنة كده غير زمان.

تغريد فهمي في برنامج هي

تابعت :' زمان كانت الموهبة اكتر بتفيد الممثل ومكنش فيه علاقات بل بالعكس كنا بنتقابل في العمل بس الحمدلله الأدوار اللي بتتعرض عليا دلوقتي جميلة مفيش دور جالي مش أنا كشخصية وكأداء وانا عملت كل الأدوار اللي محدش يتخيلها.


يعد برنامج " المنسي" هو برنامج على قناة " هي" تقديم الإعلامية انجي هشام، ويذاع يومي السبت والأحد في تمام الساعة الحادية عشر مساءا ويستضيف عددا من نجوم الفن والإعلامين الذي غابت عنهم أضواء الشهرة والنجومية.

وكانت قالت الفنانة تغريد فهمي، إنها تشعر بحالة من السكينة والهدوء كلما اقتربت من الله، مضيفة: قابلت الحيزبونات كتير في الحياة الشخصية وفي الوسط الفني، وكنت الأول لازم أخد حقي ولكن بعد ما قربت من ربنا شعرت بحالة من السكينة والهدوء النفسي وحقي بيجيلي من غير بذل أي مجهود.

وتابعت الفنانة تغريد فهمي خلال مشاركتها في برنامج "هي وهما" الذي تقدمه الإعلامية أميرة عبيد على قناة الحدث اليوم، الدراما مسئولة بشكل كبير عن انتشار الطلاق وساعدت على انتشار الظاهرة، على عكس دورها المنوطة به في معالجة الظاهرة.

تابع موقع تحيا مصر علي