عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

جوري بكر تحذر من صفحة تنتحل شخصيتها على فيسبوك: بتحاول تشويه اسمي

جوري بكر
جوري بكر

حذرت الفنانة جوري بكر من صفحة تنتحل شخصيتها على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، مؤكدة على أنها ستتخذ كافة الإجراءات القانونية ضدها.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات جوري بكر عبر فيسبوك

وكتبت جوري بكر عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: محتاجة أخد إجراء قانوني لأن الصفحة دي بتحاول تشويه اسمي من فضلكم أنا ماليش أي دعوة بالصفحة دي وعاملين ليا بلوك اصلا.

استياء جوري بكر من أسعار الساحل الشمالي

وسبق وأن أعربت الفنانة جوري بكر عن استيائها من أسعار المنتجات والخدمات في منطقة الساحل الشمالي، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وقالت جوري بكر في مقطع فيديو لها من خلال خاصية استوري: أنا بكره الساحل أو الأصح اللي بيحصل في الساحل، وأنا متضايقة من اللي بيحصل في الساحل، ولولا أن جوزي بيحب يروح هناك مكنتش جيت.

وتابعت: لأن فيه قلة أدب بتحصل، وفيه ناس قليلة الأدب، وفيه قلة أدب في الأسعار، وفيه ناس ممكن تقولي ايه اللي وداكي، بس أنا مضطرة، وأنا الحمد لله راضية بس ايه الأسعار دي.

واضافت: أنا أي مكان هدخله مش هيعجبني أسعاره هفضحه على السوشيال ميديا، لأن أنتو حرفيا بتسرقوا الناس، عشان يومين تلاتة جايين ينبسطوا فيهم ف يالا تعالى استغلك واطلع كل الفلوس اللي في جيبك، يعني ايه عيل صغير يروح يجيب ازازة مية بـ 200 ج، هي مية من الجنة !.

جوري بكر: الناس بقت مركزة معايا بطريقة تخوف

وعلى صعيد آخر، حلت الفنانة جوري بكر ضيفة على برنامج “صاحبة السعادة”، الذي تقدمه الإعلامية إسعاد يونس عبر شاشة قنوات dmc، والتي تحدثت خلاله عن سبب الجدل التي تحدثه عبر مواقع التواصل الإجتماعي وعن أولى تجاربها في مجال التمثيل.

وقالت جوري بكر خلال البرنامج بشان الضجة التي أحدثتها في الفترة الأخيرة على السوشيال ميديا: انا مش بعمل حاجة، الناس بقت مركزة معايا بطريقة تخوف، أنا أما بكح بلقيهم عملوا تقرير عني، وشغالين دماغهم بـ راحت وجت، فبقيت أخاف أنزل أي حاجة عشان ميقلبوش الدنيا عليه.

وتابعت متحدثة عن بداية تألقها في مجال الفن فقالت: محمد سامي هو اللي اكتشفني وطلعني وقدمني بطريقة حلوة، هو كان بيأكلنا المشاهد وبيدي دفعة وثقة في نفسك كبيرة جدا، وأنا كنت أول يوم مرعوبة من التصوير وأول مشهد كان مع الفنانة نورا.

تابع موقع تحيا مصر علي