عاجل
الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

عامل نظافة كشري التحرير: عايز اتجوز ريم طارق ومش خايف من حسن شاكوش

عامل النظافة
عامل النظافة

أكد عامل النظافة صاحب واقعة كشري التحرير، على أنه يريد الزواج من ريم طارق، طليقة المطرب حسن شاكوش.

تحيا مصر يرصد تفاصيل تصريحات عامل النظافة صاحب واقعة كشري التحرير

وقال عامل النظافة في حواره لموقع تحيا مصر: أنا سمعت أن مرات حسن شاكوش اتطلقت وقولت اتقدملها عادي، وهي شخضية محترمة وتستاهل كل خير، وياريت تقبلني، ومش أهم حاجة الفلوس، أهم حاجة العيشة، وإن شاء الله هيحصل نصيب، والجواز نصيب، ومش خايف من حسن شاكوش، ولو قبلت أنا تحت أمرها.

حسن شاكوش يرد على زوجته ريم طارق

وسبق وأن خرج مطرب المهرجانات الشعبية حسن شاكوش في فيديو عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي فيسبوك، ليرد على أنباء تمكين زوجته ريم طارق من منزله والتحفظ عليه، مشيرا إلى أنه لازال في منزله رفقة أهله.

وقال حسن شاكوش خلال البث المباشر: أنا في بيتي ومعايا اهلى منورني في بيتي النهاردة، هما نادرا أما بيجوا بس جم زاروني النهاردة، وبرجوا منكم انكم تاخدوا المعلومة من مصدرها الأساسي ويكون مصدر موثوق منه.

وتابع حسن شاكوش في الايف: أنا اتربيت على احترام بنات الناس وعمري في حياتي ما ضايقت ولا عملت مشكلة مع حد، ولو حد شافني بأذي واحدة او بضايقها يطلع يقول.

حسن شاكوش يرد على جدل خيانته لـ زوجته مع حورية فرغلي

وعلى صعيد آخر، خرج مطرب المهرجانات الشعبية حسن شاكوش للرد على جدل خيانته لـ ريم طارق مع الفنانة حورية فرغلي، وذلك بعدما قالت ريم طارق في تصريحات تليفزيوينة أن حسن شاكوش يخونها في نهار رمضان مع نجمة ثالث حرف لها هو الـ “ر”، ولديها مشاكل صحية، ليرجح العديد بأنها حورية فرغلي.

وقال حسن شاكوش خلال حسابه الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي “فيسبوك”: جمهوري الغالي كل معاني الشكر ليكم ولكل شخص متفهم الموقف وشاركني البوست انا شفت معظم التعليقات ومحترم كل شخص وكل كلمة حتي لو هيا عكسية الحقيقه دائما عند ربنا وسكوتي وعدم ردي شئ مريحني اكثر من الكلام ولكن في شئ يخص فنانة جميلة كلنا بنحبها وبنحترمها وحقيقي انا لا اعلم صحة الكلام اللي بيتقال.

تابع موقع تحيا مصر علي