عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

سامو زين يطرح أغنية جديدة بعنوان دي حبيبتي.. تعرف على كلماتها

سامو زين
سامو زين

طرح المطرب سامو زين أغنية جديدة له بعنوان دي حبيبتي، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 50 ألف مشاهدة.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أغنية دي حبيبتي

كلمات أغنية دي حبيبتي

وجاءت أغنية دي حبيبتي من كلمات محمد فتحي، ألحان محمد شحاتة وعلي الخواجة، وتوزيع محمود صبري، وتقول كلمات الأغنية: "دي حبيبتي و هي كل الناس و الدنيا دي ليه تضحك قلبي بيضحك فيا فيها لقيت اجمل احساس من نظرة عينها لينا كلام في سكوتنا ما بينا بيها لقيت اكتر ما اتمنى اللي انا عايزه لقيته خلاص قلبي انا اتمنى حلم و لقاه كلمه منك بتحلى الحياه مين اللي تبقى في حضنه و معاه و ليكي مايغنيش قلبي بيدوب يادوب من السلام جوا حضنك يتوه الكلام عشت بيكي و ليكي الغرام و لعنيكي هعيش ده وجودها معايا خلى الروح ترجع جوايا احلم ليه".

“ما حبيبتي كفايه حضنها اجمل من الاحلام من روحي وخداني من غير اي كلام فهماني حاله لايمكن تحصل تاني ملهاش وصف بأي كلام قلبي انا اتمنى حلم و لاقاه كلمه منك بتحلى الحياه مين اللي تبقى في حضنه و معاه و ليكي ميغنيش قلبي بيدوب يادوب من السلام جوا حضنك يتوه الكلام عشت بيكي و ليكي الغرام و لعينيكي هعيش قلبي انا اتمنى حلم و لاقاه كلمه منك بتحلى الحياه مين اللي تبقى في حضنه و معاه و ليكي ميغنيش قلبي بيدوب يادوب من السلام جوا حضنك يتوه الكلام عشت بيكي و ليكي الغرام و لعينيكي هعيش”.

تألق سامو زين بالزي السوداني

وسبق وأن ‎شوق الفنان سامو زين جمهوره صورًا جديدة له بالزي السوداني، وذلك أثناء تواجده في السوادان استعدادًا لإحياء حفلًا غنائي في الخرطوم.

ونشر الفنان سامو زين صورة له بالزي السوداني، وذلك عبر حسابه بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام وعلق: من أجمل التجارب التي قد مررت بها في زيارتي الي جمهوريه السودان المحب الحبيب الطيب المثقف صراحة ما شفت شعب أطيب و أجمل من هذا الشعب الجميل.

وتابع: ولفت نظري جدا الزي التقليدي السوداني الرائع الذي أعتبره وسام علي صدري إرتداءه .. تجربة فريدة لن انساها بحياتي شكرًا على الأستقبال الكريم الطيب.

تابع موقع تحيا مصر علي