عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

حذف أغنية كدا كدا لـ ويجز على يوتيوب| تفاصيل

ويجز
ويجز

لاحظ عدد كبير من محبي مطرب الراب المصري ويجز حذف أغنيته كدا كدا من قناته على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وذلك بعد مرور أربع سنوات على طرحها.

تحيا مصر يرصد تفاصيل حذف أغنية كدا كدا من يوتيوب

كلمات أغنية كدا كدا

وتقول كلمات أغنية كدا كدا: "إحنا نجوم كده، كده، عملنا فلوس كده، كده، كده، كده Gucci shoes، كده، كده She flashing boobs، إنتوا نجوم كده، كده، عملتوا فلوس كده، كده، كده، كده Gucci shoes، انتوا قد كدة She ain't flashing shit، إحنا نجوم كده، كده، عملنا فلوس كده، كده، كده، كده Gucci shoes، كده، كده She flashing boobs، إنتوا نجوم كده، كده، عملتوا فلوس كده، كده
كده، كده Gucci shoes، انتوا قد كدة She ain't flashing shit.

تصريحات ويجز الأخيرة

وسبق وأن كشف مطرب الراب ويجز عن رأيه في ردود الأفعال على أغنيته الجديدة ايه الدنيا، وذلك من خلال لقاء له ببرنامج ET بالعربي.

وقال ويجز: في العادي لما حد بيقولي أغنيتي حلوة بتبسط لأن دي حاجتي اشتغلت عليها، ومفيش حد بيبقى راضي عن شغله مهما كان، وأنا عندي 90% وفيه 10% عايز ازودها كمان.

وعن أعماله الجديدة في الفترة القادمة: أنا مشغول جدا، إجازات بقى، وحاليًا أنا مركز أوي في موضوع الألبوم، ولسه بدري عليه، وبحس أني فخور بنفسي لما بلاقي حد تاني بيغني، وبحس أن المزيكا دي ابتدى يكون ليها شكل جديد، وناس جديدة بتطلع على طول بتعمل مزيكتها وبتعمل شكلها، ودا بيخليني أنا نفسي أسخن تاني.

وبسؤاله عن إمكانية مشاركته في عمل درامي بعد بيمبو: لسه ملقتش حاجة بس متحمس مش أكتر، وهي شغلانة بتاخد وقت كتير أوي، وبتحتاج من الشخص التزام وأنا مش ملتزم أوي اليومين دول، وإن شاء الله هلتزم.

جولة حفلات ويجز العالمية

وعلى صعيد آخر، يبدأ مطرب الراب ويجز جولة حفلاته بعدد من الدولة العالمية، ومن المقرر أن يُجيريها طوال موسم الصيف  مع live Nation Middle East.

ومن المقرر أن يبدأ ويجز جولته الغنائية من برلين ثم إلى جميع أنحاء العالم، وذلك ابتدءًا من شهر أكتوبر المقبل، وذلك بعد تحقيقه نجاحًا كبيرًا خلال الفترة الماضية.

تابع موقع تحيا مصر علي