عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

رامي صبري يشوق الجمهور لـ حفله في افتتاح موسم الكويت

رامي صبري
رامي صبري

شوق الفنان رامي صبري جمهوره ومتابعيه عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام لـ حفله الغنائي في دولة الكويت والذي من المقرر إقامته ضمن حفل افتتاح موسم الكويت 2023.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل حفل رامي صبري في افتتاح موسم الكويت 2023

حفل افتتاح رامي صبري في موسم الكويت 

ونشر رامي صبري فيديو تروجي لـ حفله في موسم الكويت 2023 وذلك عبر موقع انستجرام، وعلق عليه: جمهوري الغالى في الكويت اتشرف بالغناء في حفل افتتاح موسم الكويت يوم الجمعة ٢٢ سبتمبر على مسرح الارينا.

وكان قد تألق رامي صبري في حفل غنائي ضخم في المملكة العربية السعودية، وذلك ضمن حفلات صيف جدة 2023، وحقق الحفل نجاح كبير في ذلك الوقت بحضور جماهيري ضخم وهائل.

رامي صبري يتألق في أغنيته الجديدة كعبك علي

من ناحية أخرى، طرح الفنان رامي صبري مجموعة مميزة من أغنياته والتي حققت أكثر من 5 مليون مشاهدة عبر موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، وجاءت كلمات الأغنية: سألونى حبيبى ياما سألونى فى أحلى منك ف عيونى سألونى حبيبى ياما سألونى فى أحلى منك ف عيونى أنا قلت لا لا لا لا طبعا مفيش أحلى مالقتش ف الدنيا حد ف جمالك ده انت كعبك علي حظى جه من السما يوم ما قربتلي من يومى ب أحبك من يومى وأنت اللى بتحليلى يومى فى حد وإنت معاه تنسى الحياه وياه قصدي عليك إنت مالقتشي زيك لا إنت كعبك علي جامد وأكدتلي حظي جه من السما يوم قربتلى.

أعمال رامي صبري

وطرح رامي صبري أيضا أغنية ملك الفرفشة من كلمات تامر حسين، ألحان رامي صبري، وتوزيع ومكس وماستر شندي وخليل، وتقول كلماتها: ياملكِ الفرفشه والروقان والنعنشه قبلك دُنيتى كانت صورة مِنغمشه عمايلك مُدهشه معششه فى قلبي أعمل ايه ؟ تضحكلى الضحكه أروق وأصفىّ تعدِل مزاجى قوام إنت إخترعت إزاى وصفه بتجمِل الأيام ياخاطفنى حتة دين خطفه يابو أحلى كلام أنت اللى وجودك يبسِطنا ده كلام خلاص معروف ده انت مهنينا مسيطنا وخرجت ع المألوف خليتنا ف السما عليتنا إتفضل شوف.. ياملكِ الفرفشه والروقان والنعنشه قبلك دُنيتى كانت صورة مِنغمشه عمايلك مُدهشه معششه فى قلبي أعمل ايه ؟ تضحكلى الضحكه أروق وأصفىّ تعدِل مزاجى قوام إنت إخترعت إزاى وصفه بتجمِل الأيام ياخاطفنى حتة دين خطفه يابو أحلى كلام أنت اللى وجودك يبسِطنا ده كلام خلاص معروف ده انت مهنينا مسيطنا وخرجت على المألوف.

تابع موقع تحيا مصر علي