عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مصطفى جاد يدافع عن زوجته كارمن سليمان: هي صوت مصر بجدارة وعن استحقاق

مصطفى جاد - كارمن
مصطفى جاد - كارمن سليمان

حرص الملحن مصطفى جاد الرد على الانتقادات التي وجهت له بعد أن وصف زوجته المطربة كارمن سليمان بأنها صوت مصر، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات مصطفى جاد عبر فيسبوك

مصطفى جاد يدافع عن زوجته كارمن سليمان

وكتب مصطفى جاد: تتفقوا أو تختلفوا معايا مش مشكلة.. ده مش بس رأيي ده توقع لمستقبل صوت مصر النسائي الأول بجدارة وعن استحقاق خلال سنين قليلة قوي جاية.. أنا مش بس ملحن أنا Music Producer.

وتابع: وعندي رؤية ومشروع والموضوع بالنسبالي معطيات ومؤهلات وشغل سنين ونتايج ومسؤولية وإحترام للموهبة.. اللي مش شايف ده دلوقتي هيشوفوا بعدين ومش عيب إنك تكون معندكش الرؤية دي بس العيب إنك تدخل في خناقة معايا عشان رأيي مش عاجبك.

مصطفى جاد يهدي كارمن سليمان أغنية في عيد الحب

وكان قد أهدى مصطفى جاد أغنيته الجديدة “في عنيكي نور” لزوجته كارمن سليمان كهدية في عيد الحب هذا العام، وتعد الأغنية من  كلمات أحمد حلمي وألحان مصطفى جاد وتوزيع وميكس وماستر أسامة الهندى، والكليب من اخراج حسين شعلان

واتت كلمات  في عنيكي نور على النحو الأتي: في عنيكي نور يكتب سطور الحلم ف يرق الورق لو مهما أدور أو ألف برضه عنيكي أجمل ما إتخلق في عنيكي نور يكتب سطور الحلم ف يرق الورق لو مهما أدور أو ألف برضه عنيكي أجمل ما إتخلق خليني ضحكة فوق شفايفك تفرحك خليني نسمة لو إني خايف أجرحك معرفش ليه كل أما أشوفك برتبك الله يعين كل اللي عينه بتلمحك مبحبكيش إحساسي فوق كل اللي قلبي إتعلمه إحساس جديد عن نفسي مش قادر بجد إني أفهمه مبحبكيش إحساسي فوق كل اللي قلبي إتعلمه إحساس جديد عن نفسي مش قادر بجد إني أفهمه خليني ضحكة فوق شفايفك تفرحك خليني نسمة لو إني خايف أجرحك معرفش ليه كل أما أشوفك برتبك الله يعين كل اللي عينه بتلمحك.

تابع موقع تحيا مصر علي