عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مرتاح ماديًا وبيطالبني أصرف عليه.. خالد الفايد يكشف تفاصيل خلافه مع والده| خاص

خالد الفايد
خالد الفايد

كشف الفنان الشاب خالد الفايد، نجم ذا فويس كيدز، عن تفاصيل خلافه مع والده، من بداية مرحلة طفولته وحتى اليوم.

تحيا مصر يرصد تفاصيل خلاف خالد الفايد مع والده

تفاصيل خلاف خالد الفايد مع والده

وقال خالد الفايد في تصريحات خاصة لموقع تحيا مصر: أنا والدي طلق ماما وأنا صغير وكان بيعاملنا كلنا وحش وبيضرب ماما وبيضربني كتير جدا، وبيمارس عليا إرهاب نفسي وبيعذبني ويحبسني.

وتابع: وهو مرتاح ماديًا جدًا ف رفع عليا قضية الفترة دي عايزني أصرف عليه من باب المكايدة وللأسف هو تعبني نفسيا جدا من فترة طفولتي لحد دلوقتي.

واختتم: عايز أناشد مسؤولين ف حقوق الانسان وحقوق الطفل واخد تعويض عن اللي حصل فيا وأنا صغير.

خالد الفايد: أبويا رافع عليا قضية وبيمارس ضدي كل طرق الإرهاب النفسي

وسبق وأن كشف الفنان الشاب خالد الفايد عن تفاصيل علاقته بوالده في الفترة الحالية، مشيرًا إلى أن والده مقيم عليه دعوى قضائية يطالبه فيها بالنفقة، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

وكتب خالد الفايد: أبويا رافع عليا قضية عايزني أصرف عليه بعد ما صرفش عليا كل السنين اللي فاتت.. يرضي مين دا ؟، مارس عليا كل طرق الإرهاب النفسي وعذبني وضربني وأنا صغير ومصرفش عليا وجاي يرفع عليا قضية نفقة وعايزني اصرف عليه، منك لله.

خالد الفايد عن عمرو مصطفى: تاريخه فوق 

وعلى صعيد آخر، خرج المطرب الشاب خالد الفايد، نجم ذا فويس كيدز للدفاع عن الفنان والملحن عمرو مصطفى، مشيرا إلى أن له تاريخ قوي ومشرف في عالم الأغاني سواء مع الهضبة عمرو دياب أو غيره من المطربين.

وقال خالد الفايد عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الإجتماعي “فيسبوك”: عمرو مصطفي من انضف واشطر الملحنين في العالم عايزين تاريخ محترم ويشرف ؟ بعض البوم من تاريخه مع الهضبه عمرو دياب 1/خليك فاكرني ..2/العالم الله ..3/قصاد عيني..4/ وحشتيني ..5/الليلادي ..6/ليلي نهاري..7/وماله.

وتابع: وفيه كتير جدا من البوم مع كل الفنانين بس اللي انا مقتنع بيه ان الراجل دا مطرب وملحن جامد جدا جدا جدا واللي يهاجمه او ينتقده انسان غير سوي نفسيا مهما كان اسمه وتاريخه عمرو مصطفي فوق بجد.

تابع موقع تحيا مصر علي