عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بـ لوك باربي.. مايان السيد تخطف الأنظار في أحدث جلسة تصوير لها

مايان السيد
مايان السيد

شاركت الفنانة الشابة مايان السيد الجمهور والمتابعين مجموعة صور من أحدث جلسة تصوير لها، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات مايان السيد عبر إنستجرام

وظهرت مايان السيد في الصور بـ لوك دمية باربي، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين الذين أعربوا عن إعجابهم الشديد بالإطلالة.

رد مايان السيد على الانتقادات

وسبق وأن حرصت الفنانة الشابة مايان السيد الرد على الانتقادات التي تعرضت لها مؤخرًا بسبب أدائها التمثيلي في مسلسل 1000 حمد الله على السلامة مع النجمة يسرا.

حيث قالت مايان خلال مقطع فيديو لها عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام: أنا قررت السنة دي، إن ليه ماجربش وليه مالعبش وأنا كنت حابة إن أنا أعمل ده وأني أخد ريسك وأجرب أعمل حاجة جديدة بعيدة عني شوية.

وتابعت: ممكن يكون ناس كتير شافوا إن دمي مش خفيف مثلًا أو إن أنا مش لايق عليا الكوميدي، وده من حقكم إن يبقي ليكم رأي وأنكم تعبروا عن الرأي ده طبعًا وأنا من ناحيتي حلو إن أنا أعرف فين الانتقادات دي وإيه اللي أقدر أشتغل عليه ويبقي أحسن لأن أنا لسه بتطور ولسه مش بعتبر نفسي إن أنا خلاص بقيت فنانة أنا لسه بكبر ولسه بتعلم من الاساتذه اللي أنا بشتغل معاهم.

تصريحات مايان السيد عن تخرجها

وعلى صعيد آخر، أعربت الفنانة الشابة مايان السيد عن سعادتها البالغة بعد تخرجها من الجامعة، موضحة أنها ظلت 7 سنوات في الجامعة بسبب انشغالها في أعمالها الفنية.

وقالت مايان السيد في مداخلة هاتفية مع برنامج mbctrending: مبسوطة جدًا أني أخيرا خلصت بقالي 7 سنين في الجامعة بسبب شغلي في سنتين مكنتش بروح الجامعة خالص وكنت محتاجة أتخرج عشان زي ما أستاذ هاني رمزي وأستاذ رامي إمام وأستاذ مصطفى قمر قالوا كنت عايزة أخلي بابا ميدفعش مصاريف كفاية أوي عليه.

تابع موقع تحيا مصر علي