عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

جوري بكر: أنتم متعرفوش ربنا خد مني ايه عشان يكرمني بأي حاجة تانية في حياتي

جوري بكر
جوري بكر

حرصت الفنانة جوري بكر على توجيه رسالة خاصة إلى متابعيها، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات جوري بكر عبر إنستجرام

رسالة جوري بكر لمتابعيها

وكتبت جوري بكر من خلال خاصية استوري: خليكم مقتنعين دائما بأن مش كل اللي بتشوفه حقيقي.. ومش كل اللي بنزله حقيقي.. ممكن ورا الصورة والضحكة اللي نزلت دي الكواليس بتاعتها كانت كلها كسرة وغضب وعياط، وتعب نفسي وتعب جسدي، وحاجات تانية كتيرة.

وتابعت: رسالتي اللي عايزة أوصلها مفيش حد بيحب يشارك الناس اللي بتتابعه اللي هي اصلا فيها اللي مكفيها حاجات سلبية .. بس لازم اديكم أمل في بكرا وأن ربنا بيعوض لأن ربنا مش بيحب الحاجات الوحشة.. ادعوا لبعض واتمنوا الخير لبعض متعرفوش ربنا خد ايه مني أو من غيري عشان يكرمني بأي حاجة تانية في حياتي.

جوري بكر: حياتي الشخصية خط أحمر

وسبق وأن حرصت الفنانة جوري بكر الرد على شائعات طلاقها التي تنتشر عبر منصات السوشيال ميديا من حين لآخر، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وكتبت جوري بكر خلال خاصية استوري: أنا بخير الحمد لله وزوجي الراجل المحترم بخير وربنا يكرمنا إن شاء الله ونشوف ابننا على خير ادعولنا بس، وكفايا اشاعات ارجوكم أعصابي تعبت والله تعبت يارب تكونوا مبسوطين كدا ومتطمنين، حياتي الخاصة خط أحمر.

وتابعت: على فكرة أنا بخير ومفيش أي حاجة من الاشاعات اللي بتطلعوها عليا حصلت ومحدش يدخل يمثل ويقولي خير حبيبتي مالك ما انتو مش بتسالوا غير في المصايب لكن غير كدة لا.. هفضل طول عمري صريحة وأقول أي في قلبي لاني مبخافش غير من اللي خلقني.

حقيقة طلاق جوري بكر

وسبق وأن خرجت الفنانة جوري بكر في الساعات الأشهر الماضية لـ تنفي نبأ طلاقها الذي انتشر في الساعات القليلة الماضية، مشيرة إلى أن أحد الأشخاص سرق الحساب الخاص بها.

وكتبت جوري بكر عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام عبر خاصية “ستوري”: “أنا مش قادرة اتكلم وأعصابي تعبانة، شكرا جدا لكل الناس اللي اتواصل معايا.. وحسبي الله ونعمة الوكيل فكل واحد أو واحدة عايزين ينتقموا مني بالطريقة القذرة دي”.

وتابعت: “الاكونت اتهكر في ثانية حصل كل اللي حصل والأستاذة بسمة وهبة وضحت لا يجوز طلاق للست الحامل، اشكركم وقدر الله وماشاء فعل انا جوزي راجل محترم ومعتقدش يعمل معايا كدة”.

تابع موقع تحيا مصر علي